Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

AKUT Billig a4 kopier 100 stk, kan du hjælpe ??

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 06:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer

Jeg har fået lavet nogen trælse flyers og skal akut have nye sendt ud til folket, jeg skal i første omgang bruge 100 stk i farver, det skal blot være alm a4 side og alm papir.

Jeg kan gøre det på biblioteket, men de tager 4 kr pr kopi, så lige dyrt nok.

kan du gøre det billigere. ?

Mikkel

Fra Roskilde
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 422
Fra  LivetSomSenior ApS Skrevet kl. 07:01

Når det kun er 100 stk. er biblioteket vidst en fin løsning.

Jeg ejer LivetSomSenior, som forhandler praktiske hjælpemidler til ældre og handicappede - se vores hjemmeside.

Fra Vejle
Tilmeldt 8. Jun 09
Indlæg ialt: 538
Fra  Androiderne.dk Skrevet kl. 07:02

Du kan købe en printer til 300 kr, så har du den også til fremtiden. Papir kan købes billigt i tieren.. Ved ikke om det skal være specielt papir til flyers?

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 07:26

Hvis det er med print på én side, så kan jeg tilbyde dig 100 stk. til 280 kr. eks. forsendelse og moms.
Men forsendelsen er så 75 kr. og når momsen også regnes med, så lander du på 443,75 kr.

Så på det punkt kan det så nok bedst betale sig for dig at få dem lavet på biblioteket, hvis du ikke har nogen kritiske krav omkring pænt tryk m.m.

Jeg kan ikke tilbyde det billigere, da det er en af vores store produktionsmaskiner jeg har regnet prisen ud fra. Så den leverer et noget pænere tryk end det du får på biblioteket og jeg har også regnet ud fra noget 120 gr. mat dobbeltbestrøget papir, så det bare er en tand bedre end kopipapir (prisforskellen ligger på omkring 14 øre arket).

At købe en printer (også selvom den kun koster 300 kr.) til dette projekt vil jeg til gengæld ikke anbefale dig.
Det kan godt være at printeren kun koster 300 kr. og du kan købe for 50 kr. papir - men du kommer til at bruge nogle tonere på at lave 100 flyers, alt efter hvor meget tekst/motiv der er på dine flyers. Og sådan nogle tonere koster rask væk imellem 80 og 150 kr. pr. farve - og så hænger regnestykket ikke sammen.

/Jesper

Fra Vejle
Tilmeldt 8. Jun 09
Indlæg ialt: 538
Fra  Androiderne.dk Skrevet kl. 08:41

Det havde jeg jo ikke tænkt på:-)...så kan man lære ikke at blande sig i ting man ikke har forstand på....

Fra Hammel
Tilmeldt 16. Feb 12
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 08:52

Jeg kan godt gøre det billigere :-)

285 kr på 170 g silk papir. inkl moms (prisen for at lave det på alm papir er 7 kr)

fragten er ca 60 kr. 

Send mig en mail på mn@gp-tryk.dk så skal jeg se om jeg ikke kan hjælpe dig.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)