Jeg sad tidligere og tænkte, gad vide hvordan andre webshop's salg egentlig er .. Og perfekt du skrev dette indlæg :)
Sidste år i Juni måned, kunne jeg mærke et styrtdyk faktisk. Men denne Juni, har været min hidtil bedste måned siden lanceringen af min webshop - Det kan selvfølgelig også skyldes bedre synlighed, tilbagevendende kunder osv. Da jeg ikke har været så længe i branchen, kan jeg kun sammenligne med 2 x Juni måned.
Jeg er spændt på Juli måned her, for har lidt på fornemmelsen at salget daler lidt, men håber selvfølgelig ikke det sker :)
Juni er den dårligste måned i år hos os, men nu ved jeg også fra sidste år, at det ikke er her folk køber flest strømper. Vi holder ud, opruster og venter på et brag af et efterår/vinter :)
Vi holder ud, opruster og venter på et brag af et efterår/vinter :)
Vi venter bare på et brag af en iPhone 5 Så gør det ikke så meget at vi stadig kun er i gang med at bygge fundamentet på shoppen, det vil med garanti give nogle gode måneder.
Vi holder ud, opruster og venter på et brag af et efterår/vinter :)
Vi venter bare på et brag af en iPhone 5 Så gør det ikke så meget at vi stadig kun er i gang med at bygge fundamentet på shoppen, det vil med garanti give nogle gode måneder.
Det burde indføres ved lov, at Apple altid skal lancere deres nye iphones i sommer halvåret