Jeg kan se at min Amino skaber en god mængde trafik til mit website. Det er jo dejligt, men nu har jeg lige fået en idé til en ny Amino plus fordel, som jeg vil dele med jer, så må vi se om jeg er den eneste der kan lide ideen :-)
Jeg synes det kunne være fedt hvis man havde mulighed for at have flere forskellige signaturer, så man fik mulighed for at vise endnu mere af det man går og laver.
Lige nu har man 4 links (Inklusiv internt link) og et banner/billede. Hvis Amino gav mulighed for at man fx. kan have 2 signaturer, ville man som bruger have mulighed for at få 8 links og 2 forskelige bannere/billeder. Dog uden Amino mister mere "link jucie".
vis kunne gå ind hver gang sætte 2 links ind og det er nyt hver gang er det en klar fordel altså færre udgående links , men større varier ud så vil jeg mene begge vinder få udgående er bedre for forummet mere varier er bedre for alle der har siderne
problem er sikkert koster kroner at lave det varier hver gang og måske koster det oveni i hastigheden når der skal være en ekstra funktion til os plus amino.dk bruger
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
hvordan vil du undgå at amino mister linkjuice hvis signatur link bliver fordoblet?
Fordi de ikke bliver fordoblet :)
Man har stadig kun 4 links i sin signatur, man får bare mulighed for at have 2 forskellige signaturer.
Fx. du har en personlig blog og en webshop der sælger fitness udstyr. I den ene signatur har du et billede omhandlende din blog. Og i den anden det billede du har nu om fitnessudstyr.
50 % af gangene du skriver et indlæg kommer den om fitness udstyr og 50 % af gangene kommer den om din blog.
problem er sikkert koster kroner at lave det varier hver gang og måske koster det oveni i hastigheden når der skal være en ekstra funktion til os plus amino.dk bruger
Det tekniske har jeg ikke forstand på :/ Det kan selvfølgelig være problematisk, hvis det går ud over load tid og pengekassen.