Er det ikke noget med at hvis man opretter en blog og så kun linker til sin egen side, så giver det ikke særlig stor værdi? Er der ikke også noget om at der også skal være indgående links til bloggen før det virkelig spiller?
Er det ikke noget med at hvis man opretter en blog og så kun linker til sin egen side, så giver det ikke særlig stor værdi? Er der ikke også noget om at der også skal være indgående links til bloggen før det virkelig spiller?
Hilsen Morten
Jeg tænker lidt det samme - så kunne man jo bruge Wordpress.com som har PR9 http://wordpress.com/ - og lave en minseoblog.wordpress.com
jeg har sendt en PM men du kunne da godt løfte sløret hvilken emme og hvordan det fungere på siden , jeg ved ikke om det er gratis , men det tror jeg når der ikke skrives noget i tråden
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Jeg har lige researchet denne deal, jeg vil ikke selv lave en blog der...
Hvordan den er kommet i PR6 er weird med 0 inbound links, en Alexa rank på omkring 7,456,000 globalt set hvor min side lottostat.dk har en Alexa rank på 1,432,077, domænet er ikke i archive.org
Det var bare lige min personlige mening, now flame me...
Jeg har lige researchet denne deal, jeg vil ikke selv lave en blog der...
Hvordan den er kommet i PR6 er weird med 0 inbound links, en Alexa rank på omkring 7,456,000 globalt set hvor min side lottostat.dk har en Alexa rank på 1,432,077, domænet er ikke i archive.org
Det var bare lige min personlige mening, now flame me...
if it looks too good to be true it probably is...
jeg har ingen mail fået endnu men vis det er som du beskriver er den meste normale måde få pagerank 6 på pege et domæne gerne flere pagerank normalt mister de værdien da 301 peg løbende mister links normalt
tak tom for at dele den mail du fik
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows