jeg har ingen mail fået endnu men vis det er som du beskriver er den meste normale måde få pagerank 6 på pege et domæne gerne flere pagerank normalt mister de værdien da 301 peg løbende mister links normalt
Åh ja det kan naturligvis godt være 301 redirects der har givet PR6. Men det kræver vel MANGE redirects? Eller een af meget stor PR
jeg har ingen mail fået endnu men vis det er som du beskriver er den meste normale måde få pagerank 6 på pege et domæne gerne flere pagerank normalt mister de værdien da 301 peg løbende mister links normalt
Åh ja det kan naturligvis godt være 301 redirects der har givet PR6. Men det kræver vel MANGE redirects? Eller een af meget stor PR
ja korrekt det kræver normalt mange eller en af en meget stor værdi .
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Nej, det er faktisk såre nemt at fake Page Rank ved at redirecte sit eget domæne til et andet, fx DR.dk eller lignende. Dette gør desværre at Toolbar Pagerank'en så bliver den samme som domænet man har redirectet til, men ganske uden værdi da den egentlige Page Rank ikke er tilstede. Derfor er det altid godt at tjekke backlinks med tools som Open Site Explorer, Majestic eller lignende.
Det domain der henvises til i denne trad har pagerank 6 i alle de omtalte varktojer
Jeg vil af hensyn til brugerne ikke have navnet frem pa domainet i traden
Der er stadig plads til flere seo blogs
Spørgsmålet er ikke om alle værktøjer viser PR6, spørgsmålet er om der er backlinks og redirects som gør at pageranken er ægte og ikke faked.
Hvis der ingen backlinks eller redirects er til domænet er det jo ligegyldigt at den har PR6, så er det bare en fejl, og det vil dermed intet ekstra give i forhold til at oprette en blog på et nyt domæne.
Jeg ser frem til at få svar på det spørgsmål jeg sendte tidligere i dag på PB.
Sa vidt jeg husker skrev du til mig i sidste mail at du ikke onskede en blog?
Ligeledes frabedes flere negative indlæg fra konkurrenter i seo branchen
Jeg ved ikke om du hentyder til mig, men er Pagerank reel er jeg meget interesseret. Men er pagerank fake, er det naturligvis ikke interessant, så hvis du kan svare på min PB er jeg stadig potentielt interesseret, også I at aftage mere end en blog. I øvrigt er der vist ikke andre der tilbyder den slags blogs, så konkurrenter er der nok ikke mange af. Jeg betragter i øvrigt folk der arbejder med SEO som gode kollegaer, og du har et produkt jeg er interesseret i.
Håber at få svar på PB så jeg kan købe ydelsen hvis den er reel.