Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken betalingsaftale skal jeg have

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 17:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg søger en betalingsaftale til min nye webshop som åbner til oktober, men er der noget I kan anbefale? Jeg har kigget på DIBS og ewire, men er der flere jeg skal undersøge?

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Tilmeldt 14. Feb 12
Indlæg ialt: 490
Skrevet kl. 18:03
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Anders Helbo:

Hej Aminoer

Jeg søger en betalingsaftale til min nye webshop som åbner til oktober, men er der noget I kan anbefale? Jeg har kigget på DIBS og ewire, men er der flere jeg skal undersøge?

Hej Anders

Jeg bruger Quickpay til min webshop og det fungere fantastisk Smile

Brug for hjælp til WordPress? eller mangler du en professionel hjemmeside?  -  https://prestawise.dk

Fra Rødkærsbro
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 481
Fra  ReneSejling.dk Skrevet kl. 18:33

Quickpay synes jeg har det pæneste og mest brugervenlige betalingsvindue.

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 19:12

Takker Søren Velling og René Sejling. Det vil jeg da lige kigge på.

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Fra Mørkøv
Tilmeldt 26. Jan 10
Indlæg ialt: 363
Skrevet kl. 19:47

Jeg har også brugt quickpay, og det et ganske udemærket system. Jeg har dog hørt at epay har lavet nye, spændende tiltag (noget med at man nu kan sende et link til en betaling, som jo er ideel hvis man sender fakturaer ud og gerne vil tilbyde dankort betaling).

Fra Østlylland
Tilmeldt 27. Mar 10
Indlæg ialt: 536
Fra  FaceAbility ApS Skrevet kl. 20:05

ePay er billigst, hvis du kun skal modtage dankort/edankort og VISA-dankort. Men hvis du skal modtage internationale kort, er Quickpay billigst af de to. Kvalitetsmæssigt er de lige gode. Men vær opmærksom på, at du hos ePay binder dig for et år, mens der inden binding er hos Quickpay (og ej heller oprettelsesgebyr).

Jeg har selv lige skrottet ePay da jeg skulle begynde at modtage flere kort og ePays månedlige abonnement sammenholdt med ekstra oprettelsesgebyr for pro-aftale gjorde det simpelthen for dyrt. Så jeg er skiftet til Quickpay og har så en aftale resten af 2012 hos ePay, som jeg ikke kan bruge til noget.

Start webbutik med PrestaShop

Besøg JOJOBA.DK og find unikke gaveideer og flotte ting til hjemmet

Fra Aarhus
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 354
Fra  QuickPay Skrevet kl. 08:08

Hej

Jens:
Jeg har også brugt quickpay, og det et ganske udemærket system. Jeg har dog hørt at epay har lavet nye, spændende tiltag (noget med at man nu kan sende et link til en betaling, som jo er ideel hvis man sender fakturaer ud og gerne vil tilbyde dankort betaling).

Blot for lige at indskyde. Den facilitet har quickpay nu også haft længe :) - http://quickpay.dk/features/payment-link/

vh

thomas jensen

Fra Mørkøv
Tilmeldt 26. Jan 10
Indlæg ialt: 363
Skrevet kl. 08:57

Thomas Jensen, Quickpay:

Hej

Blot for lige at indskyde. Den facilitet har quickpay nu også haft længe :) - http://quickpay.dk/features/payment-link/

vh

thomas jensen

Halleluja... Jeg tror jeg tager et smut forbi optikeren... Nøj, hvor skal jeg lære at kigge mig bedre for Smile

Fra Aalborg
Tilmeldt 16. Jul 10
Indlæg ialt: 52
Fra  ePay A/S Skrevet kl. 09:27

Jeg tror først du skal beslutte dig for, hvem du ønsker at ansøge om indløsningsaftale.

Du kan vælge mellem følgende:

- Nets: Dankort
- Teller: VISA, Mastercard, AMEX og JCB
- Euroline: VISA, Mastercard
- Swedbank: VISA, Mastercard

Hvis du f.eks. vælger Euroline eller Swedbank, skal du være opmærksom på, om den pågældende gateway kan understøtte VISA/Dankortet.

Du kan i øvrigt prøve en demotration af ePay betalingsvindue her

Med venlig hilsen
Morten Lanng - ePay / Payment Solutions - www.ePay.dk

Tilmeldt 10. Jul 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:36

DIBS har over 12 års erfaring og optimerer sine betalingsvinduer løbende.

DIBS kører eksempelvis med responsive design, som sørger for, at kunden altid møder det optimale betalingsvindue alt efter, hvilken enhed kunden bruger til at besøge webshoppen med. 

Vores nye Selvservice produkter er yderst konkurrencedygtige mht pris og giver state of the art betalingsvindue med responsive design. Hertil kommer muligheden for selv at ændre look and feel på betalingsvinduet ganske enkelt via en Theme editor. Man skal ikke havde teknisk snilde for at ændre udseendet og kan gøre det i windows lignende brugerflade.  

Der er mulighed for at lave en testkonto her http://www.dibs.dk/bestil_gratis_dibs_test-konto

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)