Man kan sagtens kombinere prissammenligninger med godt og relevant indhold - det ene udelukker ikke det andet :-) Du kan evt tage et kig på http://affiliateplug.in - det kan klare en del af det kedelige arbejde for dig, hvis du skulle vælge at se på prissammenligninger.
Det er måske rigtigt, det kan være man skulle kigge en smule på det, men for et udlæg på 1000 kroner bliver det ikke lige den løsning jeg prøver først :)
TrendWood.dk - Accessories og indretning i træ. Marketing mand og Passioneret drengerøv.
Jeg kan som mange af de andre også anbefale Partner-ads, og Euroads. Med de to har du et godt fundament med en masse forskellige kampagner, indenfor langt de fleste kategorier.
Er det normalt at bruge adsense imellem det andet også, og er det overhovedet en smart idé?
Adsense er fantastisk, og jeg har hørt meget om folk der lever af deres sites - som netop kun kører adsense reklamer.
Men adsense er noget værre noget, da det er ejet af Google. Jeg kan nemlig ikke selv lide tanken i at hvis jeg bliver bannet fra adsense, så kommer jeg aldrig ind igen - og så er alt mit arbejde tabt på gulvet.
Så min anbefaling er klart at blande Google Adsense, og Affiliate reklamer sammen - det gør jeg, og en masse andre også.
Det er virkelig en god podcast, har lige fået hørt et par casts idag, heriblandt dit om affiliate marketing - det har givet mig et helt andet perspektiv på, hvordan jeg egentlig troede jeg burde lave siden. Endnu en gang, mange tak for tippet!
TrendWood.dk - Accessories og indretning i træ. Marketing mand og Passioneret drengerøv.
Adsense er fantastisk, og jeg har hørt meget om folk der lever af deres sites - som netop kun kører adsense reklamer.
Men adsense er noget værre noget, da det er ejet af Google. Jeg kan nemlig ikke selv lide tanken i at hvis jeg bliver bannet fra adsense, så kommer jeg aldrig ind igen - og så er alt mit arbejde tabt på gulvet.
Så min anbefaling er klart at blande Google Adsense, og Affiliate reklamer sammen - det gør jeg, og en masse andre også.
Det vil jeg så til gengæld ikke anbefale, for meget "reklame" kan påvirke dine ranks meget - også på indtjeningen. Så skal der virkelig være et godt sammenspil mellem adsense og affiliate hvis du ikke vil skræmme brugerne væk.
Men dermed ikke sagt at du ikke skal gå efter adsense. Vil helt sikkert anbefale at du laver et site med kun adsense, et med affiliate og et med begge dele; Ved ikke om du har tid og overskud til dette, men så tror jeg du vil få et godt udgangspunkt i hvad du skal satse på i fremtiden.
Jeg var ikke enig - Men det behøver man heldigvis heller ikke altid være.
Få hjælp til SEO, Analytics, Wordpress og mere synlighed online hos Ehook.dk. Gratis SEO rapport til dit website / webshop!
Det vil jeg så til gengæld ikke anbefale, for meget "reklame" kan påvirke dine ranks meget - også på indtjeningen. Så skal der virkelig være et godt sammenspil mellem adsense og affiliate hvis du ikke vil skræmme brugerne væk.
Det er også helt i orden. Jeg er helt indforstået med at for mange sider kan dræbe ens ranking, og på nogle punkter også indtjeningen. Men der er ingen der siger at man behøves 2-3 adsense annoncer, og 2-3 Affiliate annoncer. Man kunne snilt prøve en affiliate, og en adsense.
Meningen med det jeg skrev bar blot at de begge ting sagtens kan fungere sammen - og selvfølgelig skal man passe på med ikke at overdrive mht. annoncer.