Jeg skal prøve at fatte mig i nogenlunde kortfattethed.
Jeg vil rigtig gerne prøve kræfter med affiliate marketing, og jeg har et par domæner liggende jeg kan lege lidt med, men jeg har ikke prøvet dette før. Jeg er ganske IT kyndig.
Jeg mener selv jeg er dygtig til at skrive og jeg vil gerne forsøge at generere min trafik ved hjælp af nogle artikler af høj kvalitet og god læseværdi.
Mine spørgsmål er som følger:
Hvor er et godt sted at bliver affiliate partner, hvis man skriver på dansk?
Jeg har som udgangspunkt tænkt mig at benytte wordpress, er der en speciel type tema der er rigtig godt egnet til affiliate(gerne eksempler)
Man kan sagtens kombinere prissammenligninger med godt og relevant indhold - det ene udelukker ikke det andet :-)
Du kan evt tage et kig på http://affiliateplug.in - det kan klare en del af det kedelige arbejde for dig, hvis du skulle vælge at se på prissammenligninger.
Kan fortælle at jeg kører med reklamer fra både euroads og partner ads på samme site. Bemærk dog at der kan gå en 14 dage inden du er godkendt af euroads...
Jeg skal prøve at fatte mig i nogenlunde kortfattethed.
Jeg vil rigtig gerne prøve kræfter med affiliate marketing, og jeg har et par domæner liggende jeg kan lege lidt med, men jeg har ikke prøvet dette før. Jeg er ganske IT kyndig.
Jeg mener selv jeg er dygtig til at skrive og jeg vil gerne forsøge at generere min trafik ved hjælp af nogle artikler af høj kvalitet og god læseværdi.
Mine spørgsmål er som følger:
Hvor er et godt sted at bliver affiliate partner, hvis man skriver på dansk?
Jeg har som udgangspunkt tænkt mig at benytte wordpress, er der en speciel type tema der er rigtig godt egnet til affiliate(gerne eksempler)
Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum. Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding.