Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HJÆLP! Magento installations error

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Mar 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 16:52
Hvor mange stjerner giver du? :

God eftermiddag

Jeg er lidt af en magento noobie. Jeg er i hvert fald igang med at sætte en shop op til; mybeautybox.dk. Jeg har webhosting.dk som hotel. Under installationen af magento community 1.7, fik jeg nedenstående fejlmeddelelse lige efter jeg indtastede info under database connection. Nu kan jeg slet ikke forsætte installationen. 

"There has been an error processing your request

Exception printing is disabled by default for security reasons.

Error log record number: 1008791906"

Er der nogle der ved, hvordan jeg løser fejlen?

Fra Dalgasgade 11, Herning
Tilmeldt 28. Jan 09
Indlæg ialt: 763
Fra  Powerhosting ApS Skrevet kl. 16:57

Nura Billie:

God eftermiddag

Jeg er lidt af en magento noobie. Jeg er i hvert fald igang med at sætte en shop op til; mybeautybox.dk. Jeg har webhosting.dk som hotel. Under installationen af magento community 1.7, fik jeg nedenstående fejlmeddelelse lige efter jeg indtastede info under database connection. Nu kan jeg slet ikke forsætte installationen. 

"There has been an error processing your request

Exception printing is disabled by default for security reasons.

Error log record number: 1008791906"

Er der nogle der ved, hvordan jeg løser fejlen?

Hej Nura Billie

Start med at sende stack-tracet:

http://wikigento.dk/fejl-there-has-been-error-processing-your-request

Dennis  | (+45) 7222 4457 | Dalgasgade 11, 7400 Herning 

Seriøs Magentohosting

Tilmeldt 1. Mar 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 17:06
a:5:{i:0;s:194:"Error in file: "/home/m/y/ftp_mybeautyboxdk/app/code/core/Mage/Weee/sql/weee_setup/install-1.6.0.0.php" - SQLSTATE[42S01]: Base table or view already exists: 1050 Table 'weee_tax' already exists";i:1;s:976:"#0 /home/m/y/ftp_mybeautyboxdk/app/code/core/Mage/Core/Model/Resource/Setup.php(645): Mage::exception('Mage_Core', 'Error in file: ...')
#1 /home/m/y/ftp_mybeautyboxdk/app/code/core/Mage/Core/Model/Resource/Setup.php(421): Mage_Core_Model_Resource_Setup->_modifyResourceDb('install', '', '1.6.0.0')
#2 /home/m/y/ftp_mybeautyboxdk/app/code/core/Mage/Core/Model/Resource/Setup.php(327): Mage_Core_Model_Resource_Setup->_installResourceDb('1.6.0.0')
#3 /home/m/y/ftp_mybeautyboxdk/app/code/core/Mage/Core/Model/Resource/Setup.php(235): Mage_Core_Model_Resource_Setup->applyUpdates()
#4 /home/m/y/ftp_mybeautyboxdk/app/code/core/Mage/Core/Model/App.php(417): Mage_Core_Model_Resource_Setup::applyAllUpdates()
#5 /home/m/y/ftp_mybeautyboxdk/app/code/core/Mage/Core/Model/App.php(343): Mage_Core_Model_App->_initModules()
#6 /home/m/y/ftp_mybeautyboxdk/app/Mage.php(683): Mage_Core_Model_App->run(Array)
#7 /home/m/y/ftp_mybeautyboxdk/index.php(87): Mage::run('', 'store')
#8 {main}";s:3:"url";s:1:"/";s:11:"script_name";s:10:"/index.php";s:4:"skin";s:7:"default";}
Fra Dalgasgade 11, Herning
Tilmeldt 28. Jan 09
Indlæg ialt: 763
Fra  Powerhosting ApS Skrevet kl. 17:12

Nura Billie:
a:5:{i:0;s:194:"Error in file: "/home/m/y/ftp_mybeautyboxdk/app/code/core/Mage/Weee/sql/weee_setup/install-1.6.0.0.php" - SQLSTATE[42S01]: Base table or view already exists: 1050 Table 'weee_tax' already exists";i:1;s:976:"#0 /home/m/y/ftp_mybeautyboxdk/app/code/core/Mage/Core/Model/Resource/Setup.php(645): Mage::exception('Mage_Core', 'Error in file: ...')
#1 /home/m/y/ftp_mybeautyboxdk/app/code/core/Mage/Core/Model/Resource/Setup.php(421): Mage_Core_Model_Resource_Setup->_modifyResourceDb('install', '', '1.6.0.0')
#2 /home/m/y/ftp_mybeautyboxdk/app/code/core/Mage/Core/Model/Resource/Setup.php(327): Mage_Core_Model_Resource_Setup->_installResourceDb('1.6.0.0')
#3 /home/m/y/ftp_mybeautyboxdk/app/code/core/Mage/Core/Model/Resource/Setup.php(235): Mage_Core_Model_Resource_Setup->applyUpdates()
#4 /home/m/y/ftp_mybeautyboxdk/app/code/core/Mage/Core/Model/App.php(417): Mage_Core_Model_Resource_Setup::applyAllUpdates()
#5 /home/m/y/ftp_mybeautyboxdk/app/code/core/Mage/Core/Model/App.php(343): Mage_Core_Model_App->_initModules()
#6 /home/m/y/ftp_mybeautyboxdk/app/Mage.php(683): Mage_Core_Model_App->run(Array)
#7 /home/m/y/ftp_mybeautyboxdk/index.php(87): Mage::run('', 'store')
#8 {main}";s:3:"url";s:1:"/";s:11:"script_name";s:10:"/index.php";s:4:"skin";s:7:"default";}

Det ser ud til at installeren er fejlet mens den oprettede dine tabeller. Prøv. evt. at:
-Tømme databasen
-Slette din /app/etc/local.xml
-Køre installeren igennem igen.

Dennis  | (+45) 7222 4457 | Dalgasgade 11, 7400 Herning 

Seriøs Magentohosting

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 17:12

Nura Billie:
a:5:{i:0;s:194:"Error in file: "/home/m/y/ftp_mybeautyboxdk/app/code/core/Mage/Weee/sql/weee_setup/install-1.6.0.0.php" - SQLSTATE[42S01]: Base table or view already exists: 1050 Table 'weee_tax' already

kunne godt tyde at du skal tømme din database fordi du allerede har dine tabeller. Kan se du bruger webhosting.dk, du logger bare ind på din konto, trykker MySQL fanebladet og så kan du slette dine tabeller direkte fra phpmyadmin, ellers skriv til dem, sletter de dem sikkert gerne for dig.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)