Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på vores nye site.

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 18. Feb 11
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 16:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey alle der ude.

Så fik vi et af vores nye site online vi vil meget gerne have feedback !

http://wimmet.dk/

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:05

jeg savner social medier på siden google plus og twitter da siden er perfekt til social deling likes folk anbefaler

kontakt siden savner jeg derved kan folk kontakte dig måske sende videoer det kunne jeg ikke lige se hvordan man gør på siden

folk giver rating til videoer kunne øge aktivitet mere på siden

kort om jer , savner jeg på siden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 18. Feb 11
Skrevet kl. 17:30

Mange tak for feedback vi høre gerne flere.

Vi arbejder på at få vores egen afspiller hvor vi også kan modtage film fra folk som sender dem ind.

Men vi skal jo starte et sted. der er altid plads til forbedringer.

Fra Korsør
Tilmeldt 10. Mar 12
Indlæg ialt: 366
Fra  Pravour Filmbureau Skrevet kl. 18:49

Uhh, for mig ser det ikke særlig godt ud. Er sitet testet i Firefox?

Tilmeldt 18. Feb 11
Skrevet kl. 18:57

Du må uddybe det lidt mere.

Hvad er det som går galt?

ja det er testet i firefox dog er der noget med menuen vi skal have rettet til men hvad opløsning køre du og hvad sker der ? 

Fra Glamsbjerg
Tilmeldt 17. Dec 10
Indlæg ialt: 192
Fra  Main Media Skrevet kl. 20:05
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

For at se en video, SKAL man trykke "synes godt om" og dele indholdet på facebook! Er du sindssyg? Og det vil du ha' feedback på? Come on.

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 698
Fra  NemProgrammering.dk Skrevet kl. 21:37

Det at man SKAL dele videoer på videoer er vist feedback nok i sig selv... drop det nu...det er mega irriterende!

NemProgrammering.dk - lav din egen hjemmeside med vores gratis videotutorials!

Tilmeldt 18. Feb 11
Skrevet kl. 22:06
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Tja der er mange måder at markedsføre sig på nu når i siger man SKAL dele video på video så har i ikke ret hvis i læser står der også at i først skal like en ny video igen efter 20min.

lad være med at have ondt i røven over den måde folk vælger at markedsføre sig på tak

Fra Glamsbjerg
Tilmeldt 17. Dec 10
Indlæg ialt: 192
Fra  Main Media Skrevet kl. 22:55

niclaskk:
lad være med at have ondt i røven over den måde folk vælger at markedsføre sig på tak

Nu bad du om feedback, så det var, hvad du fik. Det er - i mine øjne - ikke i orden at tvinge folk til at dele indhold for at benytte et site. Og det har ikke noget med ondt i røven at gøre. Brug en ordentlig tone, hvis du vil fortsætte med at benytte debatten herinde til at modtage gratis råd og vejledning.

Jeg kan komme med mere konstruktiv kritik: Logoet savner identitet og relevans, farvevalget er diffust, billederne er uskarpe, grafikken er useriøs/uprofessionel og stritter i alle retninger, links virker ikke.

Værsgo' og ha' en fortsat go' aften. Tak.

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 23:08

Det første jeg tænkte var: Endnu en af den slags pjattede sider, men det skal der nu nok være et publikum for.

Copyright? Hvem ejer videoer og billeder? Når der smides et billede af "Dagens Babe" er det så bare hugget fra internettet? For så kan du ende i alvorlige problemer mht copyright.

At man skal trykke "Like" på Facebook for at benytte en række funktioner gør bare, at jeg ikke gider mere tid på det - men jeg er nok heller ikke ligefrem i målgruppen.

Designet synes jeg ikke synderligt om, det virker en smule amatøragtigt. Uskarpt logo, uskarpe tekster og en menu hvor teksterne står op "hopper".

Jeg er også forundret over hvordan der kan være over 600 visninger af et klip, når der kun er 7 "Synes godt om" på Facebook - men det er da muligt nogle brugere, har set det pågældende klip næsten 100 gange :)

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)