Tja der er mange måder at markedsføre sig på nu når i siger man SKAL dele video på video så har i ikke ret hvis i læser står der også at i først skal like en ny video igen efter 20min.
lad være med at have ondt i røven over den måde folk vælger at markedsføre sig på tak
lad være med at have ondt i røven over den måde folk vælger at markedsføre sig på tak
Nu bad du om feedback, så det var, hvad du fik. Det er - i mine øjne - ikke i orden at tvinge folk til at dele indhold for at benytte et site. Og det har ikke noget med ondt i røven at gøre. Brug en ordentlig tone, hvis du vil fortsætte med at benytte debatten herinde til at modtage gratis råd og vejledning.
Jeg kan komme med mere konstruktiv kritik: Logoet savner identitet og relevans, farvevalget er diffust, billederne er uskarpe, grafikken er useriøs/uprofessionel og stritter i alle retninger, links virker ikke.
Det første jeg tænkte var: Endnu en af den slags pjattede sider, men det skal der nu nok være et publikum for.
Copyright? Hvem ejer videoer og billeder? Når der smides et billede af "Dagens Babe" er det så bare hugget fra internettet? For så kan du ende i alvorlige problemer mht copyright.
At man skal trykke "Like" på Facebook for at benytte en række funktioner gør bare, at jeg ikke gider mere tid på det - men jeg er nok heller ikke ligefrem i målgruppen.
Designet synes jeg ikke synderligt om, det virker en smule amatøragtigt. Uskarpt logo, uskarpe tekster og en menu hvor teksterne står op "hopper".
Jeg er også forundret over hvordan der kan være over 600 visninger af et klip, når der kun er 7 "Synes godt om" på Facebook - men det er da muligt nogle brugere, har set det pågældende klip næsten 100 gange :)