Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaringer med Bloggers Delight

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer

er aktiv modeblogger, og er nu blevet inviteret med i blogfællesskabet Bloggers Delight. (som begynderblogger)

Jeg er naturligvis smigret over tilbuddet, især fordi min blog er helt ny, men jeg er alligevel usikker på om jeg skal takke ja eller nej til at deltage i festen ;) og har derfor forsøgt at google mig lidt frem til hvilke fordele og evt. ulemper der er i at ha sin blog hos Bloggers Delight ..... tænkte på om I kender noget til siden?

Såvidt jeg har forstået bestemmer man stadig 100% selv hvad ens blog skal indeholde, og man er ikke forpligtet til at skrive produktanmeldelser, sponsorerede indlæg osv. (er dog noget man får tilbudt en gang imellem og Bloggers Delight står så for al administration ol i forb. med dette) Dog kan man selvf. ikke fravælge reklamer på sin blog, som man tilsyndeladende først bliver lønnet for at have, efter at ens blog har haft 50.000 visninger.. For mit vedkommende, efter ca 1 år iht. nuværende besøgstal

Min usikkerhed går mest på følgende

- er Bloggers Delight et godt "brand"?

- Hvordan påvirker bannerannoncer og sponsorerede links eller indlæg jeres oplevelse med en blog?

Har I andre erfaringer med Bloggers Delight?

På forhånd tak for tilbagemelding

Fra Viborg
Tilmeldt 15. May 11
Indlæg ialt: 194
Fra  TrendWood.dk Skrevet kl. 13:22

Hej blogger12

Jeg kender ikke så meget til bloggers delights vilkår, men du har jo mulighed for at få mere traffik, hvis du har en velbesøgt blog hos dem, men det kan godt tænkes man burde vente til der var noget mere at komme efter, krone/øre mæssigt. :-)

Jeg har selv 2 blogs hos BlogHQ.dk - dem er jeg rigtig godt tilfredse med - de tager ikke nær så meget udgangspunkt i besøgstal, og jeg slipper for at have reklame på bloggen, til gengæld får jeg ind imellem mulighed for at skrive sponserede indlæg, og det passer mig fint.

TrendWood.dk - Accessories og indretning i træ. Marketing mand og Passioneret drengerøv.

Fra Skævinge
Tilmeldt 8. Apr 11
Indlæg ialt: 309
Fra  Fakturamanager.dk Skrevet kl. 16:15

Kan du ikke smide et link til din blog

Vh

Tim

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 16:25

Jeg har ingen personlig erfaring med bloggers delight. Men jeg har set nogle af deres blogs, og jeg synes reklamerne er sat forstyrrende på siden. Ligesom jeg ikke bryder mig om hele bunden med en masse links til andre blogs. 

De skaber helt sikkert noget trafik til dig. Men mon ikke du kunne få det samme ved at være aktiv generelt i blogmiljøet? 

Hvis du vælger at sige ja tak, så undersøg lige om domænet kommer til at stå i dit navn. Hvordan reglerne er for at komme ud af det igen m.m. Bare så du er sikker hvis du vælger at nu vil du selv. Så er det ærgerligt at de ejer indholdet, og domænet.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)