Kære Aminoer er aktiv modeblogger, og er nu blevet inviteret med i blogfællesskabet Bloggers Delight. (som begynderblogger) Jeg er naturligvis smigret over tilbuddet, især fordi min blog er helt ny, men jeg er alligevel usikker på om jeg skal takke ja eller nej til at deltage i festen ;) og har derfor forsøgt at google mig lidt frem til hvilke fordele og evt. ulemper der er i at ha sin blog hos Bloggers Delight ..... tænkte på om I kender noget til siden? Såvidt jeg har forstået bestemmer man stadig 100% selv hvad ens blog skal indeholde, og man er ikke forpligtet til at skrive produktanmeldelser, sponsorerede indlæg osv. (er dog noget man får tilbudt en gang imellem og Bloggers Delight står så for al administration ol i forb. med dette) Dog kan man selvf. ikke fravælge reklamer på sin blog, som man tilsyndeladende først bliver lønnet for at have, efter at ens blog har haft 50.000 visninger.. For mit vedkommende, efter ca 1 år iht. nuværende besøgstal Min usikkerhed går mest på følgende - er Bloggers Delight et godt "brand"? - Hvordan påvirker bannerannoncer og sponsorerede links eller indlæg jeres oplevelse med en blog? Har I andre erfaringer med Bloggers Delight? På forhånd tak for tilbagemelding |
Hej blogger12
Jeg kender ikke så meget til bloggers delights vilkår, men du har jo mulighed for at få mere traffik, hvis du har en velbesøgt blog hos dem, men det kan godt tænkes man burde vente til der var noget mere at komme efter, krone/øre mæssigt. :-)
Jeg har selv 2 blogs hos BlogHQ.dk - dem er jeg rigtig godt tilfredse med - de tager ikke nær så meget udgangspunkt i besøgstal, og jeg slipper for at have reklame på bloggen, til gengæld får jeg ind imellem mulighed for at skrive sponserede indlæg, og det passer mig fint.