Jeg har dog haft webshop i en del år, men aldrig formået at haft særlig stor succes med det, så jeg må nok erkende at jeg er en rigtig stor amatør, men det vil jeg gerne lave om på nu. www.bestrong.dk/shop Min shop skal gerne fremstå som en ærlig shop, hvor jeg personligt er garant for alle produkter, og at jeg intet tilbyder som der ikke er værd at spilde penge på. Shoppen understøttes af min blog, som hedder www.bestrong.dk, som også handler om naturlig fitness, bodybuilding og styrkeløft. Der er rigtig meget aktivitet, billede upload, det har jeg spist, nu er jeg på diæt, nu skal jeg træne, havde hård træning i dag... osv. på facebook. Det er jo ikke nogen hemlighed, at os fitness og bodybuilding nørder ofte har stort behov for opmærksomhed, og her er facebook jo et fantastisk medie. Derfor har tænker jeg at jeg gerne vil sætte mig shop op på facebook, så man kan købe direkte herpå. Er der nogle der har bud på følgende 1. hvilke spørgsmål skal stille i mit kommende nyhedsbrev omkring forbedring af min shop 2. hvad ville du fokusere på for at få mere salg i bestrong shop, hvis det var din Håber der er nogle der har lyst til at hjælpe en shop amatør. |
måske være med i webshop mærket
hvis man skilter med det virker det betryggende da der er nogle retningslinier der skal være opfyldt for at kunne være med i ordningen som man betaler for pr løbende måned.
desuden bliver man også listet på deres hjemmeside, så det kunne måske give noget trafik