Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad kan gøre min nye nye webshop bedre bestrong.dk/shop

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus C
Tilmeldt 8. Jun 12
Indlæg ialt: 21
Fra  BESTRONG Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har dog haft webshop i en del år, men aldrig formået at haft særlig stor succes med det, så jeg må nok erkende at jeg er en rigtig stor amatør, men det vil jeg gerne lave om på nu. www.bestrong.dk/shop

Min shop skal gerne fremstå som en ærlig shop, hvor jeg personligt er garant for alle produkter, og at jeg intet tilbyder som der ikke er værd at spilde penge på. Shoppen understøttes af min blog, som hedder www.bestrong.dk, som også handler om naturlig fitness, bodybuilding og styrkeløft.

Der er rigtig meget aktivitet, billede upload, det har jeg spist, nu er jeg på diæt, nu skal jeg træne, havde hård træning i dag... osv. på facebook. Det er jo ikke nogen hemlighed, at os fitness og bodybuilding nørder ofte har stort behov for opmærksomhed, og her er facebook jo et fantastisk medie. Derfor har tænker jeg at jeg gerne vil sætte mig shop op på facebook, så man kan købe direkte herpå.

Er der nogle der har bud på følgende

1. hvilke spørgsmål skal stille i mit kommende nyhedsbrev omkring forbedring af min shop

2. hvad ville du fokusere på for at få mere salg i bestrong shop, hvis det var din

Håber der er nogle der har lyst til at hjælpe en shop amatør.

Venlig hilsen Henning 

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2317
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 12:10

måske være med i webshop mærket

http://webshop-maerket.dk/

hvis man skilter med det virker det betryggende da der er nogle retningslinier der skal være opfyldt for at kunne være med i ordningen som man betaler for pr løbende måned.

desuden bliver man også listet på deres hjemmeside, så det kunne måske give noget trafik

Watches inspired by fighter jets

Aviator Watches - Pilot Watches - Blue Angels Watch

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:20

cvr nummer i fodnoten på siden det skaber mere troværdig over siden

et klik godkender jeres handels betingelser så ville der være større sikkerhed for kender disse betingelser som sådan er nærmeste er ens alle sider men altid dejligt folk godkender det for at beskytte en mod ekstrem urimelige kunder og du beskytter din shops bedre og fremtoner mere seriøse

husk lad den side åbne i nyt vindue så det ikke afbryder en kunde som er i gang med at bestille en vare så man ikke skal klikke sine info igen

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 23:49

Hej

Nu snakker du selv om troværdighed, og derfor ledte jeg efter både e-mail og telefonnummer, men kunne ikke finde det, hvor det burde stå. Er man i det mindste i tvivl, er det et must at vide man kan få fat i nogle på telefon hvis noget går galt.

Prøv at simplificere dit chechout flow. One step checkout er fint, men overvej hvilke oplysninger der er absolut nødvendige. Skal du have et felt til firma? Kan du ikke slå fornavn og efternavn sammen til ét felt kaldet navn. Skal du bruge telefonnummer? Skal du bruge 2 felter til adresse? Skal der være en scrollbar ved dine kortlogoer? Find selv på flere ;)

Og så en sidste ting. Din menu er i højre side. Det er måske i lille ting, men i min verden skal menuen enten være i toppen eller i venstre side. Det andet er ulogisk.

God vind :)

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 23:54

Jeg får et indtryk af jeg er landet på en blog og ikke en webshop. Hvor er produkterne? Når jeg selv er i tvivl om noget, kigger jeg mange gange hvad andre gør, og ser om jeg kan finde en rød tråd i det. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:39

Hej Du har allerede fået rigtig gode forbedringsforslag til videre overvejelse, hvilket kunne være en start.

Jeg vil dog prøve at give min vurdering.

Forsiden:

Når jeg prøver at vurdere et website, og her i dette tilfælde en webshop, tænker jeg på hvordan kunden til se siden. Og som jeg ser det, er det for svært at se, at du sælger noget. Godt nok er der en checkout + kurv øverst oppe høje, men hvor er din kunde aktivering aktivering? Kunden skal hurtigt få indtrykket at at du vil sælge noget, ellers er kunden væk!

Der bruges på forsiden af shoppen utroligt meget plads på billedslidet i toppen som for mig ikke har nogen effekt, specielt ikke den måde den bliver brugt. Slidet i toppen er hårdt sagt irrelevant. Hvis løsningen med slidet skal bruges fornuftigt vil jeg tilføje nogle mere salgsfremmende budskaber i headlines og tilføje nogle tydeligere call to action funktioner. Slidet er på nuværende tidspunkt med til at "skjue" din shop genkendelighed.

Du bør ligeledes ikke give kunden for mange ting at fokusere på, dette vil skabe forvirring. Kunne man ikke på forsiden udskifte listevisningen med en gridvisning indeholdende 3-4 produkter på en linje?

Jeg ville gøre slidet i toppen smallere og optimere dens handelsbudskab, og i samme step få call to action knapperne som "Læg i kurv" på forsiden uden at skulle scrolle for det.

Produktoversigt:

Rigt fin opsætning, hvor vi har funktionerne som "Læg i kurv" i øjenhøjde!

Jeg ville vis jeg ejede webshoppen fp taget nogle nye og bedre produktbilleder. F.eks. sælger du en cap, men produktet du prøver at sælge fylder næsten ingenting i forhold til modellens hoved. Forstår du hvad jeg mener?

Produktside:

Lidt ligesom på forsiden og i produktoversigten kunne det løfte shoppen ved at holde det simpelt. Nogle produkt sider formår dette hvor andre igen giver for mange informationer på en gang. Produktbeskrivelser kunne evt. inddeles i tabs så overskueligheden forbedres på produktsiden, og det vigtigste fremstår om produktet.

Det er altid vigtigt med: Fremtrædende pris, fremtrædende call to action knap, gode produktbeskrivelser (husk at kunden ikke må overfyldes med inputs! du det vil resultere i et mindre salg).

Håber du kan bruge feedbacken

Fra Aarhus C
Tilmeldt 8. Jun 12
Fra  BESTRONG Skrevet kl. 01:32

Tak for dit svar, det vil jeg helt sikkert undersøge. 

Venlig hilsen Henning 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 8. Jun 12
Fra  BESTRONG Skrevet kl. 01:34

Super input Kent, de detaljer du nævner, som jeg tænker de fleste af dem er super hurtige at fikse, dem må vi ha implementeret hurtigst muligt. 

Venlig hilsen Henning 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 8. Jun 12
Fra  BESTRONG Skrevet kl. 01:35

Gode point og de skal også fikset... Tak for din tid Mikael. 

Venlig hilsen Henning 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 8. Jun 12
Fra  BESTRONG Skrevet kl. 01:37

Hold da op en masse super gode forbedringer Henrik, nu begynder jeg fanme og tro på det her, jeg kan se der er meget der kan forbedres, det må jeg se om jeg kan finde ud af, eller også må jeg finde en som kan. 

Tusind tak for diin tid, og alle dine overvejelser, den sætter jeg meget stor pris på.

Venlig hilsen Henning 

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)