Kære Aminoer, jeg vil gerne bidrage med et tip, som jeg selv har benyttet mig flittigt af igennem årene. Med de dyre lønninger i Danmark, er produktivitet og automatisering noget af det vigtigste for de fleste iværksættere. Der findes i massevis af software, der kan hjælpe med netop dette, og du går glip af rigtig meget, hvis du ikke benytter dig af det bedste af slagsen, der passer ind i netop din forretning. Vi har på Download.dk dedikeret en sektion til iværksættere/virksomheder og opdelt softwaren i kategorier, så du let kan finde netop den type software, som kan løfte din virksomhed op til det næste niveau. Dette hvad enten du har brug for hjælp til SEO, markedsføring, regnskab eller organisering. Meget af softwaren i sektionen er freeware og altså helt gratis at benytte sig af. Andet kan prøves gratis og ser det ud til at være pengene værd, kan den fulde version købes. Det er yderligere brugerne der vurderer hver enkelt program på siden, så hold øje med antallet af stjerner og giv gerne dig egen mening til kende. Du finder de mange, hjælpsomme stykker software her: http://www.download.dk/programmer/for-virksomheder Jeg har selvfølgelig en bagtanke med dette indlæg, der går ud på at få feedback omkring sektionen og sitet i sig selv, samt selvfølgelig få flere besøgende på siden. Men mest af alt ønsker jeg at hjælpe andre danske iværksættere! |
Lige det jeg manglede! tusind tak