Afstemning om min webshops farve
Tilmeldt 3. Apr 10
Tak for feedbacken... :D ser ud til at det står mellem 2'eren og 3'eren. Er også dem jeg er mest i tvivl om... :D
Svar
SNEAKERLACES.DK - Snørebånd og skopleje fra Mr. Lacy, Lace Jam, Relace, Staeckler, Angelus og Jason Markk.
Fra Aarhus C
Tilmeldt 31. Jan 12
Jeg stemte på det Blå/orange med sort logo . De farver ser mest tiltalende ud i mine øjne. Synes det orange er prikken over i'et, da det fjerner ensformigheden og lige giver siden det sidste.
Selve designet på siden ser også simpelt, professionelt og flot ud.
Svar
Tilmeldt 3. Apr 10
Mange tak for feedback... Dejligt med begrundelser for hvorfor man har stemt som man har... :D
Svar
SNEAKERLACES.DK - Snørebånd og skopleje fra Mr. Lacy, Lace Jam, Relace, Staeckler, Angelus og Jason Markk.
Tilmeldt 6. May 12
MartinDr
Skrevet
01-07-2012 kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Du skulle ha klippet din browser osv væk.
Svar
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
jeg sat min stemme på nummer 4 da jeg synes elektronik ting passer bedste med den lidt mørke farve
Svar
Tilmeldt 3. Apr 10
Svar
Tilmeldt 27. Apr 10
Kristoffer
Skrevet
01-07-2012 kl. 18:19
Svar
Helt klart nummer 2. Men nummer 3 er heller ikke værst!
Svar
Tilmeldt 3. Apr 10
Tak for responsen... :D Glad for at i gider bruge lidt af jeres tid til at give mig noget feedback...
Svar
Tilmeldt 3. Apr 10
Dejligt med så mange stemmer. :-) keep them coming.
Svar
Fra Padborg
Tilmeldt 2. Jul 12
Julie Rossen
Skrevet
02-07-2012 kl. 12:08
Svar
Jeg har også valgt nummer 3, da jeg synes det er rart at se på, ikke for prangende - Men stadig med farver :)
Held og lykke.
Svar