Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ung studerende med den store drøm om egen skoforretning.

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Altså jeg synes du i stedet skulle du gøre konceptet mere unikt i stedet for at skyde bredt og satse på lave priser for det tror jeg bliver op ad bakke..

Hvad med at lave det niche agtigt og sælg kun en type sko?

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 15:57
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Gad vide om Lars Larsen havde været så rig som han er i dag, hvis han havde spurgt på amino først :)

Tilmeldt 30. Jan 12
Indlæg ialt: 564
Fra  HD Trading Skrevet kl. 16:01

Er på mange måder enig med Kristoffer.

Problemet med sko er at kunderne er utrygge ved at købe sko (mærker) de ikke kender i forvejen. Der er en anden tråd hvor en webshop med lækre, kvalitets børnesko ikke sælger nok, fordi kunderne ikke kender mærket og rigtig mange som køber sender varerne retur da størrelsen ikke passer.

Derfor vil en stor del af salget ske til kunder som har besøgt en fysisk butik og ikke fundet den rigtige størrelse.

En idé kunne være at prøve at samarbejde med en stor fysisk butik, hvor du har webshoppen og udvikler og sælger på den, og den fysiske butik har varelager.

Det vil gavne jeg begge

Vi har det største og billigste udvalg af boblekonvolutter.

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 18:08

Klasse kommentar Boysen!

Jonas, måden du starter på er, at få en lille butik. Efterhånden som det går bedre og bedre, kan du udvidde til en større butik. Når det går godt med den, åbner du endnu en butik, efterfulgt af et par stykker mere hvis det fortsat går rigtigt godt.

Så laver du din lille kæde om til et franchise koncept, og giver andre iværksættere muligheden for at starte en forretning med dit koncept. De betaler naturligvis for at være i kæden, og benytte dit indkøbsnet etc. På den måde kan du få kæden udbredt, uden nødvendigvis selv at være involveret dybt i hver butik.

Mvh Carsten

Fra København
Tilmeldt 9. Apr 11
Indlæg ialt: 30
Fra  Influence by vision Skrevet kl. 18:09

Det er godt at have store drømme! Dem der vil, de kan!
Du skal ikke lade dig slå ud af at der er mange, der vil prøve at skyde din idé ned, men du kan tabe mange penge, hvis du satser for stort for hurtigt.
Modebranchen er indviklet og der er mange ting man skal vide - hvilke messer man skal tage på, importregler mm. Jeg ville foreslå dig at få et job hos et større skofirma og få lidt erfaring først. Se hvad de gør - det vil spare dig for mange fejl. Det skal ikke være et job som butiksassistent. Du skal ind på et kontor hos en stor butikskæde eller hos nogen der selv designer sko. Så får du også et godt netværk.
Imellemtiden sparer du op, og så starter du med fuldt drøn på!
Glæder mig til at se dig som butikskædeejer engang i fremtiden :-)

Designer og ejer af tøjmærket, Influence by vision.
Min Linkedin profil

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)