Hej Amino! Jeg er en 18-årig ung knægt, der studerer på en HHX-uddannelse, og jeg har den store drøm om at starte min egen virksomhed op. Min nuværende idé er butikskæde der sælger sko i alle kategorier (sport, hverdagsbrug, arbejde, ferie osv), altså en skoforretning hvor alle kategorier er samlet ét sted! Prisgaranti vil jeg mene er en vigtig ting, da kunderne altid helst vil handle det billigste sted, med de bedste produkter. Men mit egentlige spørgsmål er: Hvordan og hvor kan jeg få en start på min passion om at blive den næste "footlocker" ejer? PS. Jeg mener det er vigtigt for en ny butikskæde at starte noget nyt, noget som folk ikke ser så meget af i gågaderne, noget som der kan være revolutionerende inde for sin kategori. Er åben for konstruktiv kritik og råd :-) |
At starte en butikskæde er en voldsom start, specielt når din forretningsidé ikke er unik.
Har du overvejet at starte ud med en webshop og se hvordan det går - så kan den jo altid føres videre? :-) Der er selvfølgelig også nogle penge og tid bag en webshop, men jeg vil mene, at "satset" er mindre.
Held og lykke!