ved godt at domænenavn og siden navn ikke er det samme :)
www.rtgonline.dk
Mvh René G. rtgData.dk
Nydelig side, men en anelse kedelig. Den kunne godt klare lidt farver og billeder! ... Har du læst korrektur på siden? Din timepris er knagme da billig!!
Jeg håber ikke på at såre dine følelser, men det virker meget uprofessionelt. Det virker ærlig talt som noget der er banket op i løbet af en halv time, og virker ikke særlig pænt eller imødekommende. Få som det mindste lavet et logo, hvor du står med hovedet nede i elektronikken.
Desuden så stryg teksten "Hej og velkommen" det virker noget uprofessionelt.
i menuen går book it suport ned også den anden farve nedunder derved er den svær at læse
få jeres cvr nummer på kontakt siden og i fodnoten på siden det gør siden mere troværdig
et par billeder der viser du er uden hos en kunde ville sælge siden langt bedre evt. video kunne man også bruge på siden der mangler et eller andet af de dele på siden.
hos mig kan jeg ikke komme rundt på siden ved klik i menuen den viser intet ved priser med mere ?
social medier på siden så kunder kan dele din side såsom facebook og google plus derved kan kunder anbefale dig igennem disse medier det kan give en hel del.
overskrift er på engelske den til google men siden er på dansk god ide at sproget i titlen er det samme som der er på siden
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Har endnu ikke fundet ud af at ændre fodnoten hvis jeg rediger i footer.php og opdater siden så får jeg bare en side hvor der står something went wrong