Hej. Jeg er ny her. Og jeg skriver fordi jeg ville vide, hvad er forskellen på Macbook pro og Macbook Air, og hvad kan den? og hvad er det bedste ved Macbook pro og air, da jeg overvejer at købe det, til min skole uddannelse, og jeg vil købe det, som jeg ikke vil fortryde det. Lad mig høre jeres meningen om angående Macbook Air og Pro? Jeg har en gammel Macbook, hvide Macbook, men vil gerne vide om Air og Pro?? Venlig hilsen Kamilla |
Du lydder ikke som om du har givet tage bare 2 min og researche det... Anyway:
Først kik på apple.com.
Som du kan se findes der 2 typer Macbook pro. De gamle og den nye. Forskellene er store faktisk, det største er nok at den nye pro har retina skærm. Det betyder at den har rigtigt mange flere pixels i skærmen, dog ikke noget som du ville behøve til skolegang.
Mht til de gamle air mod pro, så er air modellen kun et par mm tyk mens proen har mere kræft. Air har en SSD hvilket giver en lynhurtig boot tid men den er også dyrere end en pro der kan nogenlunde det samme. Se youtube, der er måske tre-fire tusinde videoer som omhandler det her emne. Og skulle du stadig være i tvivl så gå ned i en fona eller elgiganten og hold dem i dine hænder.
Mht til skole er de begge super gode. Måske er air'en den bedste, fordi den er mest transportable - tilbgengæld også dyrere.
Mvh