Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til udlæg/betaling

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg har købt et domæne i firma-sammenhæng, men med mit private dankort da jeg ikke havde dankort til min firmakonto på daværende tidspunkt, og dankort var den eneste betalingsmulighed.

Jeg har bogført det på nøjagtig samme måde som hvis jeg havde købt det med et firma dankort. Jeg har bare foretaget betalingen til min private bankkonto da jeg jo har betalt denne faktura.

Jeg har fakturaen liggende, og der står naturligvis mit firmanavn på, så jeg kan bevise at det er købt TIL mit firma. Men som sagt, er det ok at jeg har bogført det som en alm. faktura og sat den til betalt, selvom jeg har købt det med mit private dankort? I min netbank har jeg jo så bare overført beløbet til min private bank konto. 

Jeg vil helst slippe for udlægs-kvitteringer mv.

Tilmeldt 1. Jun 12
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 10:28

Det er der ingen problemer i. Hvilken virksomheds form har du? I/ s eller enkeltmandsejet eller ApS ?? Der er ingen problemer i det. Dog er der forskel på det konterings mæssigt afhængig af hvilken selskabs form det er

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:00
Tilmeldt 1. Jun 12
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 14:04

Keine problem. Du overfører bare til privat fra firmaet. Bilaget - beviset henfører du til den faktura. :)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)