Jeg er tæt på at launche en affiliate.kampagne igennem partner-ads, så hvis du vil være med på 1.bølge får du her muligheden for at skabe et forspring.
Der er gode kommisioner 7% + 9% til salg over 5/md gennemsnitsordre-værdi ligger et godt stykke over 1.000,- excl. moms, så spring på inden jeg finder ud af at kommisionen er for høj....
Den bliver LIVE i absolut begyndelsen af juli....
Jeg glæder mig til at se nogle kreative sider, eller blot at finde mine annoncer på nogle gode sites. Og så glæder jeg mig til at udbetale nogle tusser i provision til de dygtigste...
Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk - https://icode.dk
Godt at se, at du giver den fuld gas med affiliates!
Kan interesserede affiliates kontakte dig for en snak om hvordan de bedst muligt kan tjene penge sammen med dig?
Mvh Anders Saugstrup
Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum. Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding.
Jeg glæder mig til at se nogle kreative sider, eller blot at finde mine annoncer på nogle gode sites. Og så glæder jeg mig til at udbetale nogle tusser i provision til de dygtigste...
Hvis du "smider" den på Tradedoubler eller euroads så er jeg frisk ...
Husk på at en god konverteringsrate er mindst ligeså vigtig for affiliates som et par procenter fra eller til. Det er jo den endelige EPC der betyder noget. Og så kommer en høj konverteringsrate jo også dig til gode for ikke affiliate salg, så hvis du vil tiltrække affiliates er det jo også en glimrende ide at arbejde med.
Husk på at en god konverteringsrate er mindst ligeså vigtig for affiliates som et par procenter fra eller til. Det er jo den endelige EPC der betyder noget. Og så kommer en høj konverteringsrate jo også dig til gode for ikke affiliate salg, så hvis du vil tiltrække affiliates er det jo også en glimrende ide at arbejde med.
Ja tak Erik - Jeg arbejder konstant på at forbedre konverteringsraten, - den er forbedret på det sidste, og jeg er egentlig ganske godt tilfreds, men der er altid plads til forbedring.
Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk - https://icode.dk