Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kompagnon søges til internet virksomhed.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 19. Jun 12
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Amino’er :)

Jeg går og roder lidt med en god ide og leder i den forbindelse efter en investor og/eller en kompagnon. Jeg har været selvstændig før dog alene, og har i den forbindelse fundet ud af jeg ser mange fordele i at have en kompagnon. Men da jeg ikke ser en mulig makker i mit netværk vil jeg høre jer om i har nogen erfaringer om hvor man evt. kunne finde en kompagnon eller en investor?

Lidt info om mig:

Jeg er 26 år og er til dagligt souschef på et Scandic hotel i Århus. Jeg har tidligere været selvstændig ved siden af mit arbejde med et wellness firma der hed Århus wellness, som nu desværre er lukket. Så har lidt kendskab til at være selvstændig. men har også i den forbindelse fundet ud af jeg gerne vil have en makker, da to hoveder tænker bedre end to, og to pengepunge er bedre end en :) Jeg bor som i selvfølgelig kan regne ud i Århus, så det vil selvfølgelig være nemmest hvis en mulig partner boede i Århus eller omegn, men da det er en internet portal, er det jo ikke så vigtig. Ellers er jeg en fyr med en masse energi, gåpåmod og gode ideer. Dette projekt er et side projekt ved siden af min arbejde, men vil stadig give mig 100% for det skal blive en succes.

Profil partner / kompagnon:

Jeg forstiller mig en der ved en masse om programmering, seo, google osv. Ja alt om hjemmesider og e-handel generelt. Du må også gerne være udadvendt da projektet kræver vi også skal ud og sælge ideen til div. Restauranter.

Måske har du lidt penge :D

Hvis i kan genkende jer selv i ovenstående, skal i MÅSKE arbejde sammen med mig.

Selve konceptet:

Min ide er inden for restauration/catering. Som jeg også nævnte før skal det være en internet portal, så en kompagnon /investor med en stor ekspertise indenfor dette område ville være et stort plus.

Men skriv hvis i kunne være interesseret så kan vi evt mødes og snakke mere om det.

Fra Tjenester.dk
Tilmeldt 12. Jun 11
Indlæg ialt: 718
Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Er du flytbar?

Kunne du tanke dig at bo i udlandet og arbejde med internet?

Jeg kunne odt bruge en partner

Billige seo pakker

Fra Århus
Tilmeldt 19. Jun 12
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 22:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad mener du? hvad havde du tænkt dig?

Fra Århus
Tilmeldt 19. Jun 12
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 23:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Mangler stadig en partner, så hvis du har styr på det tekniske skriv endelig..

Kan afsløre det er i stil med just-eat..

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Måske du skulle fortælle lidt mere om din idé, for bedre at fange folk.

Jesper Andersen:
Kan afsløre det er i stil med just-eat..
Lyder ikke ligefrem lovende..

Tilmeldt 28. Nov 11
Indlæg ialt: 78
Fra  JustBid24 Skrevet kl. 02:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Smid en pm til mig, er muligvis interesseret :)

Netauktion med massere mærkevarer - Prøv auktion online her!

Fra Århus
Tilmeldt 19. Jun 12
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 09:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor lyder det ikke lovende?

Just-eat køre da i bedste velgående? og siger det er i stil med det? men mit koncept kommer på ingen måde til at være konkurent med just-eat.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Andersen:
men mit koncept kommer på ingen måde til at være konkurent med just-eat.

Se nu blev det straks mere interessant igen.

- Min skepsis opstod bare fordi, at der er så mange herinde der har en idé inden for et felt, der i forvejen er totalt overrendt. Ikke nok med dét, har de heller ikke en idé om, hvordan de i det overrendte marked, skal differentiere sig.

Men god vind. Jeg glæder mig til at høre hvad det går ud på, når det engang bliver startet op.

Fra Århus
Tilmeldt 19. Jun 12
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak.. Mangler desværre stadig en makker eller investore. men mon ikke de kommer.

Fra Århus
Tilmeldt 19. Jun 12
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle.

Har endnu ikke fundet en samarbejdspartner da projektet har været lidt på standby da jeg har bygget hus.

Så hvis du kunne være interesseret så skriv endelig :)

Hilsen Jesper
Side 1 ud af 1 (10 indlæg)