Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Arbejde - arbejde - arbejde - hjæææælp

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Jun 12
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 19:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære alle amino. Prøver gennem dette forum: søger job i trekantsområdet indenfor reception - kontor - regnskab / bogføring - telefon omstilling og lign. I dagtimer og derfor ikke aften / week arbejde. Håber der er nogen der kender nogen - der har hørt noget osv. Har søgt div jobportaler gennem men der er intet der matcher. Håber der er nogen der ser dette indlæg. Rigtig god week og sommer til jer alle herinde

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 19:34

Hej.

Hvem er du, og hvad kan du?

Du skal ikke tænke på hvad du vil have, men hvad du kan give når du vælger denne tilgang ;-)

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Tilmeldt 1. Jun 12
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 19:48
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ja det har du da ret i: så kan jeg da fortælle at jeg er kvinde - 36 år. Har mange uddannelser bag mig heri blandt klinik assistent ved en tandlæge. Har været selvstændig frisør med egen salon gennem 3 år. Selv stået for alt det administrative. Har været medarbejder i et transport firma som intern sælger- kundeansvarlig - sekretær. Ordner lige nu regnskab i et ApS firma ( venne tjeneste ) har været selvstændig alternativ behandler tidligere. Så synes jeg favner bredt. Jeg kan tilbyde en loyal medarbejder der vil arbejde. Har et stort overblik selv i pressede situationer. Smilende - udadvendt. Ikke bange for at prøve kræfter med nye udfordringer. Trods kronisk sygdom er jeg ikke færdig på arbejdsmarkedet. Som firma kan i forvente en ildsjæl der gør sin pligt.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)