Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hosting af webshop og køb af domæner

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Akureyri
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 144
Fra  Original Iceland Skrevet kl. 14:44
Hvor mange stjerner giver du? :

I stedet for at oprette to tråde, så vil jeg forsøge at slå to fluer med et smæk, hvis muligt.

Jeg skal til at lave min webshop og overvejer lidt, hvor jeg skal hoste. Alle mine sider er hostede hos UnoEuro, og det er jeg egentlig fuldt ud tilfreds med. Er der nogle af jer, der hoster webshop hos UnoEuro, eller kan I anbefale andre host´s i så fald hvorfor?

Mit andet spørgsmål går på, at jeg vil købe det samme domæne nogle gange, .dk, .com og med og uden bindestreg. Er der ikke nogle steder, hvor man kan købe domænerne billigere end på de danske sider?

Tillægsspørgsmål:

Nu satser jeg på, at min webshop også kommer til at køre uden for Danmark. Er det bedre at køre med et .com domæne ligesom ikea.com/dk, danmark.shopwithsocks.com og flere andre, eller er det bedre at køre på de nationale domæner .com, .dk, .de, .co.uk osv...

Med venlig hilsen

Kristinn Berg Gunnarsson

Bamboo Revolution - Originale, stilrene bambusure

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2317
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 14:48

omkring det sidste vil jeg nok anbefale dig at holde det på samme domæne med undersider/subdomæner for ikke at sprede værdien for meget af dine siders indhold

Watches inspired by fighter jets

Aviator Watches - Pilot Watches - Blue Angels Watch

Fra Akureyri
Tilmeldt 20. Aug 11
Fra  Original Iceland Skrevet kl. 14:51

Fitness Udstyr:
omkring det sidste vil jeg nok anbefale dig at holde det på samme domæne med undersider/subdomæner for ikke at sprede værdien for meget af dine siders indhold

dvs. holde det på et .com domæne og så bare have subdomæner efter lande?

Fra Skanderborg
Tilmeldt 20. Apr 12
Indlæg ialt: 598
Fra  Stokholm Jewelry Skrevet kl. 15:11
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kristinn Berg Gunnarsson:
Er der nogle af jer, der hoster webshop hos UnoEuro, eller kan I anbefale andre host´s i så fald hvorfor?

Jeg kan fuldt ud anbefale Unoeuro.com, der er aldrig nogle problemer med dem. 

- Men ellers kan jeg faktisk også anbefale dig Meebox.net, da de har one-click install af over 300 Platforme her i blandt: Wordpress, Magento, Prestashop, Joomla, og  mange mange flere. 

Nu satser jeg på, at min webshop også kommer til at køre uden for Danmark. Er det bedre at køre med et .com domæne ligesom ikea.com/dk, danmark.shopwithsocks.com og flere andre, eller er det bedre at køre på de nationale domæner .com, .dk, .de, .co.uk osv...

Jeg ved ikke hvorfor man jeg synes at de bliver lidt ''Rodet'' med det der ikea.com/dk og danmark.shopwithsocks.com. Så jeg synes at du bare skal køre med .com, .co.uk :-)

Best regards / Bedste hilsner

Frederik - Stokholm Jewelry 

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2317
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 15:17
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fitness Udstyr:

dvs. holde det på et .com domæne og så bare have subdomæner efter lande?

grunden til at jeg anbefaler at holde det på samme måde som f.eks IKEA eller shopwithsocks er at den linkbuilding du giver til dit site spreder sig til dine andre sider, hvis du skal til at lave SEO(deriblandt linkbuilding) skal du gøre det til så mange forskellige domæner der alle skal op i søgeresultaterne i hvert enkelt land, umiddelbart vil jeg tro du brænder ud inden det sker eller måske ikke hvis du har et stort budget til et SEO firma.

Watches inspired by fighter jets

Aviator Watches - Pilot Watches - Blue Angels Watch

Fra Akureyri
Tilmeldt 20. Aug 11
Fra  Original Iceland Skrevet kl. 08:22

Tak for svar begge to. Jeg har haft kig på Meebox, synes kun man læser og hører godt om dem.

Synes der er fordele ved både at have et enkelt .com og så have .dk, .com, .de osv. men det er en god pointe med seo-delen. Det kræver nok væsentlig hårdere benarbejde , hvis alle lande får deres eget domæne. 

Nå nu vil jeg heller ikke overhale mig selv, starter med dk og så bliver den taget derfra Smile

God weekend

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)