I stedet for at oprette to tråde, så vil jeg forsøge at slå to fluer med et smæk, hvis muligt. Jeg skal til at lave min webshop og overvejer lidt, hvor jeg skal hoste. Alle mine sider er hostede hos UnoEuro, og det er jeg egentlig fuldt ud tilfreds med. Er der nogle af jer, der hoster webshop hos UnoEuro, eller kan I anbefale andre host´s i så fald hvorfor? Mit andet spørgsmål går på, at jeg vil købe det samme domæne nogle gange, .dk, .com og med og uden bindestreg. Er der ikke nogle steder, hvor man kan købe domænerne billigere end på de danske sider? Tillægsspørgsmål: Nu satser jeg på, at min webshop også kommer til at køre uden for Danmark. Er det bedre at køre med et .com domæne ligesom ikea.com/dk, danmark.shopwithsocks.com og flere andre, eller er det bedre at køre på de nationale domæner .com, .dk, .de, .co.uk osv... Med venlig hilsen Kristinn Berg Gunnarsson |
omkring det sidste vil jeg nok anbefale dig at holde det på samme domæne med undersider/subdomæner for ikke at sprede værdien for meget af dine siders indhold