Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til salg i udlandet!!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Jun 07
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 07:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Alle!!

Jeg synes Amino.dk er et super fedt sted, da jeg har fået utroligt mange gode fif. Jeg har også fundet 2 rigtigt gode distributører på denne side.

Mit spørgsmål er :

Jeg overvejer nu at lave et private label, og grunden hertil er at jeg ger vil sælge mit produkt i hele verden. Kender I steder som amino.dk i udlandet? eller har i andre fif til hvordan man finder steder hvor jeg kan komme i kontakt med mulige distributører?

Alle tips modtages med stor glæde!!

God sommer!!

Tilmeldt 12. Jun 07
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 07:58

Jeg synes Amino.dk er et super fedt sted, da jeg har fået utroligt mange gode fif. Jeg har også fundet 2 rigtigt gode distributører på denne side.

Jeg kan ikke lade være med at undre mig over, at du er helt ny herinde (selv er jeg helt ny fra i går), og alligevel har du fundet "2 rigtigt gode distributører på denne side"
Tilmeldt 12. Jun 07
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 08:05
Et forslag er at søge på: entrepreneur forum måske efterfulgt af landet navn, som fx german
Tilmeldt 13. Jun 07
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 12:15
Grunden til at jeg lige er oprettet på ny er, at jeg har startet et nyt firma som jeg holder adskildt fra det andet. Det andet firma er herinde brugt som profilnavn. Derfor har jeg oprettet en privat profil.

Jeg vil prøve at søge på det nævnte. Tak for hjælpen :)

Der må være mange af jer der at forsøgt at sælge noget i udlandet som kan hjælpe??

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)