Kære Amino'er Jeg er i opstartsfasen af en ny forretningsidé, og har i den forbindelse nogle tekniske spørgsmål. Det drejer sig om teknologien bag site som fx momondo.dk, booking.com etc. Altså sites/søgemaskiner, der samler det hele ét sted, så man fx ikke skal besøge 100 rejsesider for at finde den bedste pris på fly, hotel, billeje etc. Da jeg ikke selv kan programmere mig ud af det, er jeg på jagt efter nogen der kan. Så er der nogen her inde, der ved, om man blot kan gå til et alm. webbureau/reklamebureau, som laver det, eller om der er patent på de nuværende systemer, så jeg skal have fat i en programmør, som så udvikler et nyt tilsvarende for mig. Måske er mit spørgsmål super dumt, men jeg håber alligevel nogen kan hjælpe mig med lidt info. God dag MVH Martin |
Hej Martin,
Jeg har lavet flere systemer, som samler diverse fag. Primært indenfor affiliatemarketing.
Se eksempelvis Liked.
Jeg kan godt være dig behjælpelig med at lave sådan et site. Send mig en PM med en smule mere info også kan vi tage en snak om det :-)
Du må også have en god fredag!