Jeg kunne ihvertfald godt tænke mig de ca. 15.000 kroner jeg mangler at få udbetalt |
De burde vinde årets pris for de største trolls på internettet.. Det er utroligt.
Jeg kunne ihvertfald godt tænke mig de ca. 15.000 kroner jeg mangler at få udbetalt |
De burde vinde årets pris for de største trolls på internettet.. Det er utroligt. |
IDD - Kunne ikke være mere enig! |
Ja, det lyder til at de har ansat det samme kommunikationsbureau som Adfair brugte |
Haha - Flere af Affiliate selskaber er virkeligt ude på dybt vand, hvor de ikke selv kan bunde. Det er så tydeligt den måde de behandler deres kunder på, som er uacceptabelt. |
Nogen der har hørt mere til sagen ? jeg har intet modtaget og kan nu heller ikke komme i kontakt med dem på deres privat mobil |
nej det er umilgt at få svar på mail eller mobil - der står stadig intet påderes side - træls - men de sender stadig programmails ud med nye programmer |
Venlig Hilsen
http://www.dosdesign.dk - Siden med lidt om næsten alt !
har også tænkt en del over hvordan de kan åbne og lukke kampagner, men ikke tager deres tlf Lidt synd for dem der starter op med at bruge dem og ikke kender til deres situation :( Ved du iøvrigt hvordan man stopper alle de mails fra dem ? Kan ikke lige finde sted og afmelde det |
Du kan da lave en regel i dit mail-program der entent sletter mailen eller smider den i en mappe dybt nede i dit hieraki! :-) |