Hej, |
Vi bruger "Alpi" når vi får varer fra Sydeuropa. De er altid søde og rare + dygtige og de er også ret konkurrencedygtige på priserne! ;-)
Hej, |
Vi bruger "Alpi" når vi får varer fra Sydeuropa. De er altid søde og rare + dygtige og de er også ret konkurrencedygtige på priserne! ;-) |
Dem prøver jeg at kontakte. Vil stadig gerne modtage forslag og evt tilbud fra andre Aminoer! |
Hvad har du af mål og vægt? |
Har sendt dig en PM Som sagt så er det en EU palle, som er 80x120. Højden kender jeg ikke, men det er ikke voldsomt højt og da slet ikke over standardgrænsen. Vægten er jeg usikker på, men mit bud er 50 kg Det er ikke-letfordærvelige fødevarer, hvor der ikke er krav til opbevaring (blot der er tørt og ikke under frysepunktet og ikke over 50 gr) |
Og de hentede og leverde hurtigere end forventet til laveste pris ud af de 14 tilbud vi indhentede. De anbefales hermed til andre :-) |
Er jeg glad for.. :) Vi er også meget tilfredse.. vi er også begyndt at bruge dem indenlands. Fik en palle afhentet i 9800 og leveret til 6000 Kolding. Det kostede 350 kr. Det er sku ok billigt. :) |
Jeg bruger http://www.shiply.com/ til mine transport opgaver. |
Udlejning af Fiske spa med Garra Rufa (doktorfisk) Fish 4 Rent
Hvad skulle ideen være at bruge et firma fra UK ? |