|
Goddag Hen til blive email kontakter af hvilken som helst Jord Landskab behage begive sig til www.emailsbank.com <http://www.emailsbank.com/> Venlig hilsen John Palm |
Blive email adresser af hvilken som helst Jord Landskab
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
- 1
|
Det er endnu mere sørgeligt at går man ind på deres side så kan man rent faktisk åbenlyst købe email adresser... Håber snart de får lukket ned for det. |
|
Nysgerrigheden længe leve. |
|
Dato: 12-06-2007 22:02:11 Forfatter:Morten Ellegaard Larsen Er der andre der har fået dette herlige eksempel på maskinoversættelse? Jeg kan ganske enkelt ikke regne ud, hvad der har stået oprindeligt - eller på hvilket psrog for den sags skyld... Hen til blive email kontakter af hvilken som helst Jord Landskab behage begive sig til www.emailsbank.com Pokkers som sådan et mysterium sætter de små grå i gang... Hen til blive email kontakter af hvilken som helst Jord Landskab behage begive sig til Nogen som kan hjælpe mig med den der Jord Landskab så jeg ikke skal ligge søvnløs Edit: Tror faktisk jeg selv har den nu... jord = world, landskab måske = wide - altså noget med emailadresser fra hele verden... Uhhh gad vide hvilken præmie der venter mig når jeg har knækket koden :-) |
Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline
|
|
EDZO - Håndlavede accessories til mænd, som butterflies, bælter og hatte.
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
Bliv gratis medlem