Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er gået i luften, hvad synes I?

Side 1 ud af 6 (54 indlæg)
Fra Viborg
Tilmeldt 30. Mar 11
Indlæg ialt: 64
Fra  make it stick Skrevet kl. 18:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Så kom jeg igang med min webshop. Der kommer på senere tidspunkt et længere beskrivelse som forløbet, erfaringer, anbefalinger osv..

Men indtil videre, kunne jeg godt tænke mig at høre hvad I synes, både godt og skidt, men særligt hvad I synes jeg kan gøre for at forbedre min webshop.

make it stick:

http://makeitstick.dk/

Jeg har forsøgt at holde designet meget minimalistisk, da jeg selv synes dette er den flotteste type hjemmeside.

Kommenter også gerne på videoen.

Om selve produktet kan jeg sige, at jeg selv står for det hele, både design/produktion. Det hele kom af at jeg selv syntes at min MacBook var begyndt at se noget kedelig ud, og jeg bestilte derfor en sticker fra USA. Udover at leveringstiden var lang, og at fragten kostede mere end min vare, så sendte de endda den forkerte!

Så derfor er jeg gået i gang selv, da jeg vidste, at det kunne jeg gøre meget bedre! ;)

Så nu sælger jeg stickers til iPad, MacBook, og senere også iPhone. Udvider desuden min shop til resten af EU, senere på året regner jeg med.

Finder I desuden en vare I selv godt kunne tænke jer, så er der rabatkode på 50 kr. til de 5 første som skriver til mig! Dette muliggør køb fra 49 kr. pr. sticker, inkl. fri fragt. Det er da billigt! :)

Udover dette har jeg laver jeg b2b også, så hvis I har et logo I gerne vil klaske på jeres bærbar (behøver ikke at være Mac) så kan jeg være behjælpelig med dette til 300 kr., inkl. evt. digitalisering / 'vector-sering' af jeres logo.

Men lad mig høre hvad I synes! Glæder mig til noget feedback. :)

Mvh.

Mads

http://facebook.com/personalstickers

http://makeitstick.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:09

Jeg synes du burde lave dit logo i toppen mindre, så man ikke skal scrolle så meget på pc'ere med små skærme. Ellers synes jeg det er en pæn og enkel webshop.

B2b produkt idé: logo til postkassen. 

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Sep 08
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 19:12

Synes slet ikke det tema du har valgt passer til en shop. for mig minder det mere om en portfolio eller brand site.

Fra Birkerød
Tilmeldt 15. May 11
Indlæg ialt: 164
Fra  Praematures Skrevet kl. 19:40

Jeg vil sige som de andre, mindre logo på forsiden, og så mener jeg også at farvetemaet (den lyse) virker lidt "kedelig" når man tænker på at det handler om spændende stickers. Når jeg så kigger under stickers (mange ganske fede, det skal du have :) ) så ærger jeg mig lidt over at der ikke er tænkt på lidt flere til det kvindelige køn.. Har en lillesøster på 20 med en bærbar broderet med diverse stickers for at gøre den personlig.. Men de stickers jeg har set hende og hendes veninder have på deres bærbar, er meget "tøsede".. Og tænker bare, at ved måske at udvikle nogle lidt mere i den kategori, så kunne du ramme bredere :)

Kan i hvertfald ikke forestille mig dem rende rundt med pink elefanter eller lign, som er det mest "tøsede" du har :) Kunne være fedt du lavede nogle flere stickers og delte dem lidt op i kategorier.. ;)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:52

ekstremt sort top logo op lille computer ser man slet ikke det er en webshop så lav det langt mindre.

cvr nummer i fodnoten på siden det skaber mere troværdighed på siden

få en kontaktformular på siden om jer derved mere enkelte at kontakte jer

få lavet de social logoer på siden i deres standard farver de opdages ikke så let på siden.

giv de enkele billider på siden titler og tags derved en chance de findes i google billedet søgning

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Odder
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 214
Fra  RØDT ApS Skrevet kl. 19:57

Super fin side. Og godt produkt!

Jeg syntes som de andre, at logoet fylder meget. Se eksempel på hvordan det kan se ud uden logo i toppen:

Du kan evt. sætte dit logo ind på alle "bannerne", så man ikke går glip af den oplevelse.

Temaet har jeg intet imod. Fin oversigt over produkter.

Så længe din service og det leverede produkt er perfekt, så kan du komme langt!

Fra Aarhus C
Tilmeldt 5. Apr 12
Indlæg ialt: 77
Fra  Ehook.dk Skrevet kl. 20:00

ville ikke købe noget der, synes siden illustrerer lavkvalitet.

Få hjælp til SEO, Analytics, Wordpress og mere synlighed online hos Ehook.dk. Gratis SEO rapport til dit website / webshop!

Fra Vejle
Tilmeldt 8. Jun 09
Indlæg ialt: 538
Fra  Androiderne.dk Skrevet kl. 20:12

Når man sidder ved en 13,3" bærbar er det virkelig træls at skulle scrolle så meget på grund af det mega logo du har der i toppen. Det er ikke enkelt ihvertfald:-)

Ellers kan jeg godt lige opbyhgningen af siden. Din footer er proff, og du har sociale medier tydelige hele tiden. Hvis der var stickers til tablets ville jeg købe ved dig:-)

held og lykke med projektet...

Fra Odder
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 214
Fra  RØDT ApS Skrevet kl. 20:27

Ved dit menupunkt "MacBook" kunne pilen godt være mere tydelig, så man forstår at der er en undermenu.

Fra Viborg
Tilmeldt 30. Mar 11
Indlæg ialt: 64
Fra  make it stick Skrevet kl. 20:50

Tak for feedback.

Jeg skal helt sikkert se mere på det med titler og tags på billeder!

http://facebook.com/personalstickers

http://makeitstick.dk

Side 1 ud af 6 (54 indlæg)