Så kom jeg igang med min webshop. Der kommer på senere tidspunkt et længere beskrivelse som forløbet, erfaringer, anbefalinger osv.. Men indtil videre, kunne jeg godt tænke mig at høre hvad I synes, både godt og skidt, men særligt hvad I synes jeg kan gøre for at forbedre min webshop. make it stick: Jeg har forsøgt at holde designet meget minimalistisk, da jeg selv synes dette er den flotteste type hjemmeside. Kommenter også gerne på videoen. Om selve produktet kan jeg sige, at jeg selv står for det hele, både design/produktion. Det hele kom af at jeg selv syntes at min MacBook var begyndt at se noget kedelig ud, og jeg bestilte derfor en sticker fra USA. Udover at leveringstiden var lang, og at fragten kostede mere end min vare, så sendte de endda den forkerte! Så derfor er jeg gået i gang selv, da jeg vidste, at det kunne jeg gøre meget bedre! ;) Så nu sælger jeg stickers til iPad, MacBook, og senere også iPhone. Udvider desuden min shop til resten af EU, senere på året regner jeg med. Finder I desuden en vare I selv godt kunne tænke jer, så er der rabatkode på 50 kr. til de 5 første som skriver til mig! Dette muliggør køb fra 49 kr. pr. sticker, inkl. fri fragt. Det er da billigt! :) Udover dette har jeg laver jeg b2b også, så hvis I har et logo I gerne vil klaske på jeres bærbar (behøver ikke at være Mac) så kan jeg være behjælpelig med dette til 300 kr., inkl. evt. digitalisering / 'vector-sering' af jeres logo. Men lad mig høre hvad I synes! Glæder mig til noget feedback. :) Mvh. Mads |
Jeg synes du burde lave dit logo i toppen mindre, så man ikke skal scrolle så meget på pc'ere med små skærme. Ellers synes jeg det er en pæn og enkel webshop.
B2b produkt idé: logo til postkassen.