Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

E-handelsløsning når man er 16 år

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Tranbjerg J
Tilmeldt 16. Jun 12
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino!

Jeg har allerede henvendt mig her én gang, der fik jeg en masse gode svar og i var rigtig hjælpsomme. Derfor vil jeg nu stille endnu et spørgsmål Smile

Jeg har en hjemmeside som tilbyder køb af produkter til en spilserver. Her har jeg indtil videre benyttet mig af PayPal som betalingsløsning, jeg har dog lige fundet ud af at man ikke må bruge det når man ikke er fyldt 18.

Jeg kan derfor ikke benytte mig af PayPal længere, og har søgt andre "payment gateways". Jeg fandt Moneybrookers, men som også ser ud til at være aldersbegrænset. Ligeledes hvis jeg vil have en dansk løsning, ser det ud til at jeg skal momsregistreres til at bruge en hel del af dem. Men som jeg har forstået, skal man også være fyldt 18 for at momsregistreres.

Så der er faktisk ikke rigtig nogen god løsning til en på 16 år. Lige nu er mit salg gået i stå, da jeg ikke har nogen måde at modtage betaling.

Jeg har så to ting jeg vil spørge jer om:

1. Kender i en god og "nem" betalingsløsning som ikke er aldersbegrænset.

2. Ville min far kunne oprette en PayPal, og ville jeg så kunne benytte den, uden at min far så skulle betale skat af det jeg tjente.

Med venlig hilsen og på forhånd tak,

Jonas Kjær

Fra København
Tilmeldt 6. Jun 12
Indlæg ialt: 103
Fra  Pish Marketing Skrevet kl. 12:40

Hej Jonas,

Jeg tror desværre ikke at der findes en løsning på problemet. Mener alle betalings gateway er alders begrænset. Måske tager jeg fejl :o

// Daniel - MyTrends

Fra København
Tilmeldt 12. Feb 12
Indlæg ialt: 162
Skrevet kl. 12:45
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1511
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 20:52

Hej Jonas.

Hvis jeg var dig, så ville jeg kontakte paypal og høre om det er OK at din værge (din far) hæfter for aftalen, men det hele bliver i dit navn. Nu er jeg ikke jurist, men det burde lade sig gøre.

Der må være nogle jurister herinde, som kender forholdene?

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Fra Tranbjerg J
Tilmeldt 16. Jun 12
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 17:24

Det har jeg forsøgt allerede en gang, de svarede bare med deres sædvanlige FAQ besked og en lille besked fra en af deres agenter om at de nu havde valgt at begrænse min konto, og at jeg først kan åbne den igen når jeg er 18.

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 17:41
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg tror den eneste løsning er at finde familiemedlem som vil lægge navn til :-)

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 17:50

Enig med Kristoffer. :)

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)