Vi har i løbet af det sidste års tid forsøgt at skabe et online bilmagasin. Vi havde indtil for 2 måneder siden stor success, men da der kom nogle komplikationer ind over, blev vi nød til at sætte projektet i bero.
vi er nu startet forfra (næsten) og er begyndt på en nyt design til siden.
Det kunne være fedt hvis jeres newsfeed/bar (i toppen) kørte med indhold i hele bredden - fra man loader siden. På den måde slipper man for at skulle vente på, at den bliver fyldt med indhold.
Jeres like knapper - ud for hver nyhed er gode. Men facebook knappen er ikke bred nok. Måske fordi jeg kører dansk Facebook - hvor "Synes godt om" er lidt længere end engelske "Like"..
Knapperne i bunden - til forskellige sociale medier - virker ikke.. Måske de bare skal deaktiveres?
Adressen i bunden skriver i med bynavnet "aabyhoej" - ville være mere gennemført med "Åbyhøj".
Større reklame-banner i toppen ville ikke gøre noget. Gerne alignet med jeres logo - så det ikke "flyver" for højt.
Jeg synes egentlig siden virker til at være fornuftig men jeg synes jo det faldt lidt til jorden da jeg gik ind under scirocco anmeldelsense hvor i havde skrevet 4 linjer? Det kan være det er et tilfælde men det er godt nok en lille test og det er jo sidste ende det som det hele handler om :-)
Jeg synes egentlig siden virker til at være fornuftig men jeg synes jo det faldt lidt til jorden da jeg gik ind under scirocco anmeldelsense hvor i havde skrevet 4 linjer? Det kan være det er et tilfælde men det er godt nok en lille test og det er jo sidste ende det som det hele handler om :-)
Det kan jeg sagtens forstå du siger, men nu er den artikel du refererer til faktisk bare et brugtvognstilbud, som vi havde taget fra bilbasen, selfølgelig med deres accept og som ikke var en "anmeldelse" af bilen, men mere bare en slags reklame for bilbasen. Så man kunne få nogle stikord og så gå videre ind på deres side og læse mere.
Men ellers tak for dit kig på siden!
DBH,
Jonathan Stoker
Find kviklån, forbrugslån, online lån med NemID og meget andet på findkviklaan.nu