Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor meget får jeg pr. lead?

Side 4 ud af 5 (49 indlæg)
Fra Århus C
Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 85
Fra  Badgeland ApS / Stickerland ApS Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er en stener tråd... Tak for god underholdning... hvorfor ikke bare linke til facebook siden..?

Fra Calhoun GA. USA
Tilmeldt 25. Jun 12
Indlæg ialt: 84
Fra  travel-to-copenhagen.com Skrevet kl. 22:01

Hmmm...... har fulgt hele denne debat de sidste 10 min. og det er meget bekraeftende at vide at en.... der slet ikke er en computer type, men hellere vil vaere en paramediciner, kan lave en facebook side med det halve antal "likes" af hvad NIKE har paa Facebook.

Jeg vil tage dine paastande med en solid skepsis( det er hvad der sker naar man slynger en masse tal ud til folk i et forum- uden at vaere villig til at bakke dem op).

Hvad er problemet med at give et link..... at folk gaar ind og checker din side ud, vil kun foroege vaerdien af den, mht. besoegende, naar du salger den vidre.

Som mange andre her, synes jeg at de tal du slynger ud, er helt ude af proportioner, og det er ekstra grineren naar du haever 400 000 "likes" til        1 000 000, stadig uden at give nogle fakta. Det er som om du bliver inspireret af at skrive med folk, hvor nogen faktisk bruger tid paa at hjaelpe dig med lead priser.

Jeg kan huske en thread der var paa Amino.dk( en der fangede min interesse og der fik mig til at skrive mig op her paa Amino) hvor en gut skulle bruge 75 000 kr. Hans virksomhed havde en ufattelig omsaetning( er ikke helt sikker- men mange millioner om maaneden), men han kunne bare ikke skaffe 75 000 kr. Det var ogsaa underholdende at laese side op og side ned om hans jagt paa pengene.... Han kunne hellere ikke gaa i detalier om hans firma. 

Trovaerdigheden af dit indlaeg er , undskyld sammenligningen, den samme trovaerdighed som en fjern slaegtning til mig fra Nigeria har naar han fortaeller mig at han har 100 Millioner Dollars af mine penge, men bare skal have 1 % af dette beloeb for at sende dem til mig.
Tag mig ikke ilde op, jeg tror ikke paa at du vil scamme nogen i dette forum for penge, men det er ikke saa svaert at slynge ting ud online uden at kunne bakke dem op.

Go vind med alt 

Tilmeldt 17. Jun 12
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 22:02
Tilmeldt 17. Jun 12
Skrevet kl. 22:08

Hej Adam

Har intet at skulle bevise. Tråden gik slet ikke ud på at i skulle komme og "Angribe" mig..

Den ene af de mulige købere kender i alle sammen. Hvis han er interesseret i at stå frem så er han velkommen.

Venlig hilsen 

Fra Calhoun GA. USA
Tilmeldt 25. Jun 12
Fra  travel-to-copenhagen.com Skrevet kl. 22:16

Det vil da vaere rigtigt godt, at faa dette opklaret.

Dette er ikke et angreb paa dig- sorry hvis du foeler det saadan- men rigtigt go laesning :-)

Hvad der "triggede" mig var din uvilje mod at dokumentere dine tal- selv om at flere laesere spurgte til noget mere solidt end bare udokumenterede tal-.

Jeg haaber rigtigt meget at de tal du snakker om holder stik- jeg vil vaere den foerste til at give dig et stort tillykke.

Et link til en facebook side kan ikke paa nogen maade skade noget som helst- den bedste maade at lukke munden paa folk er at bevise at de ikke har ret- og jeg haaber at du har ret, fordi saa kan du leve rigtigt laenge af de penge du faar af salget

Tilmeldt 6. May 12
Indlæg ialt: 100
Skrevet kl. 22:19
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person
150.000 må se den dagligt, men ikke os?
Tilmeldt 17. Jun 12
Skrevet kl. 22:22

Hej Adam

Der er jo ingen grund til at få lukket munden på folk.

De må have deres tro hvor de vil, jeg har intet at skulle bevise.

Men hvorfor skulle jeg lyve? Ja jeg sidder inde med (I runde tal) 1.000.000 likes på Facebook hvor af 95% af dem er danskere.. Skulle jeg være stolt over at lyve om det?  Jeg er stolt over at jeg har dem og at det er virkeligt. 

Jeg er så mindre stolt over at jeg er håbløs dårlig til at få dem brugt til at lave utrolig mange penge på sigt.  Jeg er rigtig god til at finde en partner, lave mange tusind på meget få dage, men det er bare ikke det jeg vil leve af. Jeg ønsker at lave et projekt som holder i mange år, hvor jeg bare skal bruge mine Facebook sider som reklame, istedet for at smide penge i SEO, reklamer osv. Så er det jo 1000 gange federe at jeg kan gøre det helt gratis på mine egne facebook sider.

Venlig hilsen 

Tilmeldt 17. Jun 12
Skrevet kl. 22:30

Der har du det Martin, det er bare på én side med 100.000 + likes. De sidste likes er delt på 17 andre sider (Og nej, har aldrig brugt likejacking, det er ikke "Gengangere", det er ikke mine venner, jeg har ikke købt dem) De er kommet af sig selv og interesse igennem 2 år. 

Venlig hilsen 

Fra Calhoun GA. USA
Tilmeldt 25. Jun 12
Fra  travel-to-copenhagen.com Skrevet kl. 22:36

Jeg haaber som sagt at du faar solgt din hjemmeside, og oensker dig alt held og lykke med dit projekt. Det vigtigste som ivaerksaetter er at tro paa sin ide- og det goer du  helt klart.

Fra Århus C
Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 85
Fra  Badgeland ApS / Stickerland ApS Skrevet kl. 22:52

Takker havde dog set den... Du må jo forstå at du prikker til vores nysgerrighed. Danmark er jo et lille land og 1 mill mange mennesker... :-) vi vil jo alle gerne lærer noget og når du sådan laver det hemmeligt og tallene er så store virker det en smule lusket

Side 4 ud af 5 (49 indlæg)