Det er en stener tråd... Tak for god underholdning... hvorfor ikke bare linke til facebook siden..? |
Hmmm...... har fulgt hele denne debat de sidste 10 min. og det er meget bekraeftende at vide at en.... der slet ikke er en computer type, men hellere vil vaere en paramediciner, kan lave en facebook side med det halve antal "likes" af hvad NIKE har paa Facebook.
Jeg vil tage dine paastande med en solid skepsis( det er hvad der sker naar man slynger en masse tal ud til folk i et forum- uden at vaere villig til at bakke dem op).
Hvad er problemet med at give et link..... at folk gaar ind og checker din side ud, vil kun foroege vaerdien af den, mht. besoegende, naar du salger den vidre.
Som mange andre her, synes jeg at de tal du slynger ud, er helt ude af proportioner, og det er ekstra grineren naar du haever 400 000 "likes" til 1 000 000, stadig uden at give nogle fakta. Det er som om du bliver inspireret af at skrive med folk, hvor nogen faktisk bruger tid paa at hjaelpe dig med lead priser.
Jeg kan huske en thread der var paa Amino.dk( en der fangede min interesse og der fik mig til at skrive mig op her paa Amino) hvor en gut skulle bruge 75 000 kr. Hans virksomhed havde en ufattelig omsaetning( er ikke helt sikker- men mange millioner om maaneden), men han kunne bare ikke skaffe 75 000 kr. Det var ogsaa underholdende at laese side op og side ned om hans jagt paa pengene.... Han kunne hellere ikke gaa i detalier om hans firma.
Trovaerdigheden af dit indlaeg er , undskyld sammenligningen, den samme trovaerdighed som en fjern slaegtning til mig fra Nigeria har naar han fortaeller mig at han har 100 Millioner Dollars af mine penge, men bare skal have 1 % af dette beloeb for at sende dem til mig.
Tag mig ikke ilde op, jeg tror ikke paa at du vil scamme nogen i dette forum for penge, men det er ikke saa svaert at slynge ting ud online uden at kunne bakke dem op.
Go vind med alt