Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sweetdeal.dk virker det ? Hvad er dine erfaringer og hvad er faldgruber ?

Side 2 ud af 5 (41 indlæg)
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Laugesen:

Fokus administration@

Tilbudsjægere vil der altid være, men leverer du et ordentligt produkt/service, er det helt sikkert nogle kunder der vil komme igen, også til alm. pris.

Det ved jeg af erfaring :)

Ligeledes er der mersalg, eller salg i afledte produkter - det ved jeg også af erfaring :)

Samtidig får du fin/gratis markedsføring.

Herudover er der ikke mange af os der kan "kontrollere" priserne i vort marked, så "underminering" vil finde sted uanset om du vælger at se passivt til.

Specielt for din service Mikkel, tror jeg det kunne være et forsøg værd.

Som jeg skriver, er der helt sikkert nogle brancher, der er mere velegnede til disse rabatkoncepter end andre. Det er jo kun godt, at du har gode erfaringer med det, men jeg er også sikker på, at der er andre, som har været knap så heldige.

Michael

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Laugesen:

Specielt for din service Mikkel, tror jeg det kunne være et forsøg værd.

Hej Jesper

Jeg har sendt dem en mail om og prøve dem af :) så må jeg se om de vil have mig ind

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Så fik jeg aftale i hus med DealDeluxe og skal ind og snakke med Sweetdeal på Torsdag :)

Vidste ikke sweetdeal og vores lokale avis i Randers arbejdede sammen, lokalavisen jeg skal til møde med, virker lidt underligt

/Mikkel

Fra Farsø
Tilmeldt 11. Sep 08
Indlæg ialt: 272
Fra  Pindustri I/S Skrevet kl. 18:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Ikke så underligt :) mener det er Berlingske der ejer sweetdeal. 

Unginvestor.dk - Kom igang med aktier. Pindustri - Brænde salg og træfældning 

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853

Hej anbefaler ikke sweatdeal, så heller tag tilbudibyen, sweeddeal osv tager 30% af ens pris dvs vis du sælger varen til 50% f.eks 300 kr så tager de 30% af de 300 kr.

Plus de kuponer de sælger har de en særlig aftale at kunder kan returnere dem efter købet, som efter min mening fuldstændigt åndsvagt, da hvis det er 100 solg i virkelighed få du måske kun penge for 50 kunder. Tilbud i byen er lidt mere fleksible de tager kun 25 % .

L

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 18:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er storforbruger af Groupon, og mange gange konverterer forretningerne mig til en ny trofast kunde med en god deal. Jeg har hørt at ca. halvdelen af deal-prisen går til Groupon (her i USA) og at virksomhederne derfor ikke tjener noget af betydning, hvis noget overhovedet, på disse deals.

Men sådan er det jo også med alt andet markedsføring. Det koster at få kunden til at handle første gang. Hvad enten de er hentet ind via online annoncer, trykte annoncer eller på andre måder.

Jeg lagde et blogindlæg i systeme i går, som handler lidt om dette, og det skulle komme online i morgen.

Mvh Carsten


Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja man kan jo ikke miste så meget ved at prøve :) Jeg har ikke de store udgifter, kun benzin ud til kunden og lidt gummi..

Jeg har regnet ud jeg får 60,- i hånden før skat og moms, men det er stadig et lille overskud og dækker udgifterne, jeg kan så komme ud og sige davs til evt nye kunder uden faktisk og "betale" for det..

Jeg brokker mig absolut ikke, det er nem måde for mig og komme ud.

Sidste gang jeg prøvede dette fag (vinduespudser) af der tilbød jeg min service gratis og skulle selv hive benzin op af lommen :) Nu bliver den da dækket

Længe leve facebook og deals :P

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 19:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

parterapeuten:

Plus de kuponer de sælger har de en særlig aftale at kunder kan returnere dem efter købet, som efter min mening fuldstændigt åndsvagt, da hvis det er 100 solg i virkelighed få du måske kun penge for 50 kunder. Tilbud i byen er lidt mere fleksible de tager kun 25 % .

ALLE dealside SKAL yde 14 dages returret i henhold til købeloven... Så at påstå at det er åndsvagt at overholde loven, ja den står for din egen regning! Jeg synes det er åndsvagt, at du ik gider sætte din ind i basale regler, før du begynder at kritisere dem...

Alle spiller efter samme regler, uanset om de hedder Sweetdeal eller Tilbudibyen!

PS hvis man læser Tilbudibyens handelsbetingelser, så yder de sjovt nok også 14 dages fuldreturret på alle værdibeviser i henhold til købeloven...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 6. Mar 12
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 21:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har arbejdet for Groupon og sweetdeal og arbejder nu for lauritz one bid.

Som Fashion Seller siger så er der altid 14 dages retur ret. 

alle deal sider har en liste pris

om de tager 30% eller 20 % afhænger af ens forhandlinger. og hvilket produkt du kommer med. 

vi køre en liste pris på 20%eks moms.

men kommer der et rigtig godt tilbud som vil være med til og hæve vores brand.

så er vi selvfølgelig til og snakke med.

 

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853

hej jo 14 dags retur ret men swet deal mener at hvis der er gået et år har man stadig mulighed at returnere sin kupon og få penge retur, hvis ved kommende der har købt kupon mister den så swet deal få penge men du få det ikke! dvs at du få kun penge fra swet deal hvis kun faktisk indløse det.

Så frem for at angribe mig om alt mulige retur rets regler så læs hvad jeg mener og taler om....

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Side 2 ud af 5 (41 indlæg)