Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Starte community/forum

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Jun 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 23:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Jeg går lidt med tankerne om, at skulle starte et community.

Mit problem er dog, jeg har ingen idé om hvor man skal starte med alt det tekniske, såsom at få hostet sin side, samt få lavet et design som vil passe til siden.

Nogen som sidder med noget brugbart information, som evt. kan hjælpe mig igang med hvor jeg skal starte, så vil jeg tage imod med kyshånd :)

På forhånd tak for hjælpen.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:07

du må da have en ide om visse ting

emme det er om

budget til dine opstarte udgifter

tid der haves til alle siger vil bruge al sin tid , men det kræver vildt meget at starte et forum normalt

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 1. Jun 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 00:16

Emne også er stadig på tænkefasen. Mht. budget er jeg lidt på glatis, eftersom jeg ingen idé har om hvad sådan noget koster, derfor jeg har oprettet denne tråd, i håb om at jeg lidt kan få sparket i den rigtige retning, så jeg kan komme igang.

Er godt klar over det kræver vildt meget at starte et forum, men tager gerne tyren ved næsen og giver det et forsøg :)

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 793
Fra  SurfMania Skrevet kl. 01:23
Tilmeldt 22. Jun 12
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 01:46

Det er faktisk ikke en tosset ide Casper kommer med der.

Hvis du er frisk Tobias kunne vi evt. overveje en form for partnerskab? Jeg er selv pt. ved at starte en blog om en konkret tv serie + at jeg længe har villet starte et andet nicheforum op.

Jeg vil ikke gå ind i TV projektet alene, men jeg tror det er lettere at kickstarte et forum når man er flere og så kunne vi jo hjælpe hinanden på den måde.

Jeg har haft lavet et testforum et par gange faktisk, det kom bare aldrig videre men jeg er en smule inde i det tekniske mht. opsætning og administration.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)