Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spørgsmål angående flytning af wordpress blog.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Glostrup
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 298
Skrevet kl. 20:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg skal til at flytte min side til et nyt domæne men som stadig ligger stadig på samme webhotel.

Kan jeg bare sige at mit nye domæne skal benytte den gamle public_html fil og så sætte en 301 redirect fra det gamle domæne til det nye?

Eller skal det gøres på en anden måde?

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1511
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 20:55

Når du flytter dit domænenavn fra dit webhotel, så skal du lave en dns-pejning til dit gamle webhotel.

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:32

Din public_html indholder dit primære domæne på dit webhotel, så jeg vil anbefale dig at oprette en ny sti unden for public_html, samt at oprette en ny database.

Derefter skal du lave 301 redirect fra det gamle domæne til det nye, samt melde flytning i google webmastercentral.

Du skal også være opmærksom på at når man flytter en wordpress hjemmeside, skal url, database m.m. rettes under indstillinger.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:35

GrN.dk - Logistik og regneark:

Når du flytter dit domænenavn fra dit webhotel, så skal du lave en dns-pejning til dit gamle webhotel.

VH. GrN.dk

Jeg tror du har misforstået spørgsmålet?
Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1511
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 21:38

Hej Karsten.

Det tror jeg også.

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Fra Roskilde
Tilmeldt 23. Aug 09
Indlæg ialt: 149
Skrevet kl. 22:38

Casper Christiansen:

Hej Aminoer.

Jeg skal til at flytte min side til et nyt domæne men som stadig ligger stadig på samme webhotel.

Kan jeg bare sige at mit nye domæne skal benytte den gamle public_html fil og så sætte en 301 redirect fra det gamle domæne til det nye?

Eller skal det gøres på en anden måde?

Brug det plugin der hedder Dublicator, det er genialt til formålet og endda gratisBig Smile

MVH

Kim

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)