Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Krise... 816 links fra samme side hen over natten!!!!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Sep 08
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej...

 

For noget tid siden spurgte jeg om følgende:

"Hej
Jeg er ved at være færdig med en oversat kopi til uk af min danske side. Jeg vil så lave nogle links fra min danske side, som har pagerank 2 til 4, for at komme op i google på min engelske side. Hvordan gør jeg dette optimalt?
1. Skal jeg lave et link fra dk forsiden til uk underside? ( nogen snakker om man skal linke dybt)
2. Er det nok at bruge et billed/knap som link eller tæller dette mindre?
3. Hvor mange links giver mening?
Håber der er nogen der har et svar.

"

Jeg fik det råd herinde at jeg skulle ligge et link i footer, men det har så medført, at jeg har fået 816 links hen over natten, da jeg har et forum på min side.....

Google fandt linksene i går og jeg røg 20 % op på mine søgeord i dag. Jeg er selvfølgelig bange for at google går ind og dømmer det som utroværdigt og sender mig ned. Men hvor meget krise er det?? Skal jeg klappe i hænderne eller skynde mig at fjerne den fra footer og så ligge 1 eller 2 links på en enkelt side?

Mvh Mr green alias lærling

Fra Korsør
Tilmeldt 16. Jan 11
Indlæg ialt: 508
Skrevet kl. 09:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Om det kan giver problemer i forhold til pingvinen kommer an på din linkstruktur i øvrigt.

Om der er bedre at linke til en underside kommer an på formålet.

Tekstlink er SEO-mæssigt bedre end billedlink.

Der er ikke nogen bestemt topgrænse for hvor mange link, som giver mening

Tilmeldt 6. Sep 08
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har kun 3 links fra andre sider... og så nu 853 links fra min danske side. Bør jeg gøre noget?

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 22:53
Hvor mange stjerner giver du? :

At du har ændret din footer har ikke givet dig 816 links over natten, for  det første fordi at alle disse sikkert ikke er indekseret endnu med ændringen, og at google ikke vægten 816 links fra footer på samme site.

Nej, der sker ikke noget fra googles side, med hensyn til du har ændret din footer, udover lidt links mere til din side, dog fra samme site, så har ikke den store værdi.

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 22:56
Hvor mange stjerner giver du? :

lærling:
Jeg har kun 3 links fra andre sider... og så nu 853 links fra min danske side. Bør jeg gøre noget?

Ja, det er der ingen tvivl om, 3 links fra andre sider er intet, du skal ud og have MANGE flere links, og gerne spredt på så mange relevante sider som muligt.

Fra Vemb
Tilmeldt 18. Sep 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 00:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Personligt ville jeg vælge kun at have et link fra forsiden af din danske side og ikke alle +800 sider.

Medstifter af Marketers.dk - Danmarks Affiliate Marketing Forum

Tilmeldt 6. Sep 08
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 21:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for det. Hvis ikke der er flere der har input, så vil jeg gå ind og fjerne den, så den kun ligger på forsiden.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)