Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Under 18 år - Hvem skal jeg kontakte for at starte firma?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Mar 12
Indlæg ialt: 110
Skrevet kl. 19:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa!

Jeg er en ung, under 18, der skal til at starte firma! Jeg menes at have læst et sted, at jeg skal kontakte enten politiet, eller statsforvaltningen, for at få en tilladelse til at starte firma, men jeg kan simpelthend ikke finde det sted jeg skal ansøge! Nogen der kan guide mig? 

Tak på forhåd

Adam H.

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 21:17
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Adam

Se Søren Skrivers artikel: http://aarhusinnovation.dk/sadan-fik-jeg-cvr-nummer-som-16-arig/ 

Der burde du blive lidt klogere.

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Fra Odder
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 214
Fra  RØDT ApS Skrevet kl. 21:25

Hej Adam,

Super fedt, at du gerne vil igang!

Jeg var selv i samme situation som 16/17-årig. Det krævede megen tålmodighed - og jeg endte med at stoppe processen.

Det er på ingen måde for at være negativt - tværtimod. Jeg vil gerne opmuntre dig til, at gennemføre processen - så du kan ende som firma ejer.

Held og lykke :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:42

Jeg skal også selv have mit et CVR-nummer nu, og har læst artiklen om Søren Skriver.

Kan bare ikke finde ud af om man skal kontakte Statsforvaltningen direkte, eller om jeg skal udfylde noget? og dernæst sende det?

Mvh

Kasper

Tilmeldt 27. Mar 12
Skrevet kl. 22:32

Jeg skal ikke CVR registrers, men simpelthen have det dokument der tillader mig, at indgå binde aftaler, selvom jeg er under 18.

Selvom jeg ikke skal have det samme som Kasper, så er det samme problem jeg har! Kan simpelthen ikke finde det dokument jeg kan udskrive..

Fra Odder
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 214
Fra  RØDT ApS Skrevet kl. 22:36

Puppet:

Jeg skal ikke CVR registrers, men simpelthen have det dokument der tillader mig, at indgå binde aftaler, selvom jeg er under 18.

Selvom jeg ikke skal have det samme som Kasper, så er det samme problem jeg har! Kan simpelthen ikke finde det dokument jeg kan udskrive..

Tror I skal ringe til Statsforvaltningen. Læs evt. denne debat:

http://www.amino.dk/forums/t/151379.aspx

Tilmeldt 27. Mar 12
Skrevet kl. 10:43

Takker, det vil jeg så få gjort!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)