Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg af kaffeordning

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Viby J
Tilmeldt 24. Feb 07
Indlæg ialt: 604
Fra  HelpSoft ApS Skrevet kl. 16:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Aminoer! 

Afledt af den interessante debat om RemouladeRikkes salg af danske varer til udlandsdanskere, så er mine tanker kommet i gang - jeg er dog meget imod at hijacke andre folks tråde, så derfor starter jeg min egen. 

Vi er ved at etablere et lille kontorfællesskab, hvor een af tankerne var en kaffeordning. Basically: Vi køber nogle rigtig gode kaffemaskiner og en kasse kaffe når det er behov. Lejerne betaler et beskedent beløb og så kan de brygge og drikke alt det kaffe de orker. 

Skal vi have en fødevareregistrering for det?  I princippet køber vi jo kaffe og sælger det videre til vores lejere. Vores eneste berøring er, at vi henter det i butikken og stiller det i firmaet ved siden af kaffemaskinen. 

Vi har lagt en masse energi i, at alt andet er gjort helt efter bogen - så det ville jo virkelig være dumt hvis lidt kaffe skulle vælte det hele.

/Frands - HelpSoft ApS

Mangler du et SSL Certifikat? Vi sælger billige SSL certifikater 

Fra Herlev
Tilmeldt 25. Jun 12
Indlæg ialt: 478
Fra  Rikke MY og dimseriet Skrevet kl. 16:21

Hej Frands! 

Jeg er glad for at min tråd har inspireret dig! Og jeg håber at du får en ligeså god bølge af råd og vejledning, som jeg selv har fået :)

Jeg har ikke forstand på det, som du nok allerede ved :D Så jeg vil ikke gå ind i debatten.

Men jeg kan jo ikke "inspirere" til en tråd, uden at hilse på :)

HELD OG LYKKE! - Det lyder som et dejligt kontorfællesskab I har jer! :)

Fra Herlev
Tilmeldt 25. Jun 12
Fra  Rikke MY og dimseriet Skrevet kl. 16:33
Fra Herlev
Tilmeldt 25. Jun 12
Fra  Rikke MY og dimseriet Skrevet kl. 16:35
Tilmeldt 19. Jul 12
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 18:54

Hejsa! 

Det lyder hyggelig med sådan en ordning.
Er faldet over en god løsning som kan tilbyde den slags service som du søger, som ikke vil konflikte med de ting som du bekymrer dig for, fordi man netop bare drikker sin kaffe, og deler omkostningerne.

Hvis du vil vide mere om det. Så besøg denne hjemmeside

www.jegelskerkaffe.dk

Mvh. 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)