Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

kasseapparet

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Qaqortoq
Tilmeldt 9. Jan 07
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Jeg skal til november åbne min butik. Der er nogle ting jeg er lidt i tvivl om omkring kasseapparet. Jeg ved nemlig ikke hvad jeg skal vælge. Jeg er blevet enig med mig selv at, der skal være stregkode læser, en computer, tastatur og mus. Men jeg aner ikke hvilke jeg skal vælge. Jeg har tre valgmuligheder (med mindre I har andre gode råd):

Hvad syntes I er det bedste?

Jeg har valgt at jeg selv vil bogføre på en anden computer. Altså at kasseapparetet skal ikke hænge sig sammen med bogføreringen...

Håber at I vil komme med nogle gode råd.

Med Venlig Hilsen

Gizmo

Fra Vadum
Tilmeldt 7. Nov 05
Indlæg ialt: 862
Skrevet kl. 18:44
Jeg ved godt at det er at snakke udenom...

men hvorfor vil du ikke udnytte de fordele, der er ved at nøjes med at skulle taste tingene een gang?? Der er så mange fordele ved at have tingene kædet sammen, så derfor er jeg nysgerrig efter din begrundelse for at bevidst at fravælge det.

Fra Vadum
Tilmeldt 7. Nov 05
Skrevet kl. 18:50
For øvrigt så har jeg svært ved at se hvor virksomheds.it kommer ind i billedet, jeg kunne ikke lige finde noget om kasseapparater.
(Og til de andre der måtte klikke forgæves, så er det korrekte link http://www.heaven2010.dk/Kasseapparat.htm )

Fra Vadum
Tilmeldt 7. Nov 05
Skrevet kl. 19:08
For øvrigt så har jeg svært ved at se hvor virksomheds.it kommer ind i billedet, jeg kunne ikke lige finde noget om kasseapparater.
(Og til de andre der måtte klikke forgæves, så er det korrekte link http://www.heaven2010.dk/Kasseapparat.htm )

- undskyld - dobbelt indlæg...

Fra Qaqortoq
Tilmeldt 9. Jan 07
Skrevet kl. 22:25
Hej

Først og fremmest vil jeg gerne sige undskyld for, at det er den forkerte hjemmeside jeg har givet ud. Undskyld!!!!

Jeg ved ikke lige hvad du mener med "at fravægle det". Hvad skulle jeg fravælge??

Gizmo

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 22:26

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Vadum
Tilmeldt 7. Nov 05
Skrevet kl. 11:59
Dato: 12-06-2007 22:24:31 Forfatter: ny-begynder

Først og fremmest vil jeg gerne sige undskyld for, at det er den forkerte hjemmeside jeg har givet ud. Undskyld!!!!

Jeg ved ikke lige hvad du mener med ''at fravægle det''. Hvad skulle jeg fravælge??

Du behøver ikke undskylde. Det er en almindelig fejl som vi sikkert alle har prøvet at lave.

Du skrev at du ikke ønskede at kassapperat og bogføring skal høre sammen. At du altså fravælger de fordele der er ved at lade systemet håndtere den del af bogføringen på forhånd. Det undrede jeg mig bare over, da de fleste andre er mere end villige til at slippe for bare en mindre del af bogføringen. Jeg tror ikke at der er ret mange andre en revisorer/revisionskonsulenter der syens at den type opgaver er morsomme. De fleste iværksættere har nok af andre opgaver at tage sig til.
 Jeg var mest bare interesseret i at høre din begrundelse for at gøre det. Hvis du elsker at lave bogføring, så kan det sikkert være et godt sted at spare lidt, men hvis der er andre årsager, kan det jo være at de kan håndteres uden at du behøver at taste tingene to gange.

Fra Qaqortoq
Tilmeldt 9. Jan 07
Skrevet kl. 13:17
Kære Morten

Grunden til at jeg gerne vil selv gøre det "manuelt" er, at jeg lige har lært at bogføre, og jeg vil ikke lade en maskine gør det for mig. Jeg vil lære det 100% før jeg vil overlade det hele til computeren. For mig er det bedre, at jeg adskiller de to ting. På den anden syntes jeg at det er sjovt at bogføre, og desuden gør jeg det for min egen butik. Jeg vil nærmest ofre mig selv for, at alting skal stemme. Og jeg syntes at det er en udfordring, som f.eks. at bogføre, når det er jeg lige har lært det. Det er sjovt, kald mig skør, hvis I har lyst

Gizmo

Fra Kbh
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 09:24

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)