Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gode råd søges - opstart af virksomhed uden for mange omkostninger!!!!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg er helt ny her i dette forum. Jeg har et STORT ønske om at starte op som selvstændig. Jeg brænder for at komme igang. Der er dog en lille worrier gemt i mig...
Jeg er enlig mor og er derfor afhængig af en fast indtægt. Det er derfor ikke muligt for mig, at tage skridtet fuldt ud som selvstændig, men vil starte i det små ved siden af mit fuldtidsjob. (medmindre nogen af jer har en kanon ide... ) :-)

Er der nogle af jer herinde, der kan være behjælpelig med hvor meget jeg skal regne med at bruge af udgifter til opstart. Jeg skal blot have to hjemmesider, hvoraf den ene skal være med dankort-betaling.

Hvilke erfaringer har I gjort omkring den slags virksomhed, og er der en masse hovsa regninger i forbindelse med hjemmesider?

Hvis jeg mangler at uddybe, må I endelig spørge ind.

Håber på at få nogle input, ideer og gode råd.

På forhånd mange tak:-)

Tilmeldt 17. Apr 08
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 13:12

Det gælder først og fremmest minimere de variable og faste omkostninger så meget som muligt. Her kan jeg give nogle råd hvor du kan minimere mest muligt.

- Prøv at starte med Dropshipping i første omgang, og forøg dit lager i takt med salget

- Mht webshop , så anbefaler jeg at du ser nærmere på Prestashop

- Betalingsløsning kan du vælge Euroline til internationale kort

- Betalingsgateway er Quickpay det billigste

- Lav erhvervsaftale med PostDanmark for at minimere omkostningerne

- Brug Facebook / Adwords til markedsføring (så kan du måle konverteringsraten)

Og fyr den løs... 

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 669
Fra  GreenWeb ApS Skrevet kl. 13:16

Jeg laver rådgivning, software, integrationer og softwarerrobotter. Se mere på median.dk

Fra Vemb
Tilmeldt 18. Sep 05
Indlæg ialt: 637
Skrevet kl. 13:22

Hej Karin,

Uden at kunne læse det i det du skriver, så gætter jeg på at du gerne vil lave en webshop siden du mener at du skal bruge Dankort?

Kan du uddybe lidt mere hvad du har tænkt dig at sælge og hvem du vil have til at levere den webshop? Begge dele er nemlig super vigtige at have styr på INDEN du gør noget som helst andet.

Mvh

Mikael

Medstifter af Marketers.dk - Danmarks Affiliate Marketing Forum

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Dec 09
Indlæg ialt: 655
Fra  Dropshipbase.dk Skrevet kl. 13:40

Du skal være helt klar på dit koncept (når du ved mere præcist hvad du vil sælge)

Men en webshop kan du i princippet starte for under 20,00 kr. pr. mdr. skal du have DK-indløsningsaftale stiger det til nogle hundrede kroner! 

En god ide er at kigge rundt herinde og på nettet da du vil finde rigtig mange gode og brugbare informationer, der kan give dig et godt billede af at starte en webshop!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:49

Tusind tak for svar. Jeg vil undersøge nærmere her på Amino og overveje endnu engang om det er noget jeg har mulighed for at kaste mig ud i. :-)

Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 564
Fra  Watchfelt.dk - Moderne ure for den stilbevidste. Skrevet kl. 15:37

Hej Karin.

Hos EuDesign har vi gjort det til vores lille mål i livet at hjælpe netop personer som dig, igang med en webshop, på en billig og nem måde.

Du kan for kun 5998 ,- være godt kørende med det hele.

Hvis du vil se vores referencer og hvad vi tilbyder af webshop pakker så se mere her på EuDesign 

Du betaler kun 1 gang, så levere vi en køreklar webshop så du kan udleve drømmen.

Så hvis du forventer at tjene over 6000 Kr. det første år af din forretning, så er det dumt at lade være - Den har næsten allerede tjent sig selv hjem jo :) 

Mvh. Jesper

Watchfelt.dk forhandler moderne ure fra bla. Daniel Wellington, MVMT, Casio & Triwa.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)