Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg vil op på google - hjælp

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1959
Fra  Vipindi Skrevet kl. 17:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen,

Er denne her til mig?

Stokkemageren:
Jeg har haft en til at kigge på on-site optimering, og den skulle være i top. Er der umiddelbart noget der falder dig i øjnene da?

Jeg har ikke brugt mange minutter på at kigge på din side, men umiddelbart har du ikke gjort noget ved dine sidetitler, selvom du har Yoast SEO-plugin installeret. F.eks. er dine produkttitler ikke specielt sigende eller Googlebot-venlige :-)

Din sidetitle på forsiden er: "Stokkemageren - Vi har Danmarks bedste og bredeste udvalg af StokkeStokkemagerenStokke til lægmand"
Dvs. du optimere mod ordet "stokkemageren", det er måske mere relevant at optimere mod "stokke". 

Under produktet York ser titlen sådan ud: "York | | StokkemagerenStokkemagerenStokke til lægmand", du har godt nok stokkemageren meget med i din title.

Du linker til en PDF uden link ud fra PDFen (Guide til at finde længden på stokken), den ligger forøvrigt på en side der ikke har samme URL-struktur som resten af sitet.

Men som sagt, jeg har ikke brugt mange minutter på at analysere dit site.

Bemærk, jeg siger ikke at du ikke skal købe linkbuilding, men advarer dig bare om at det er for diffust bare at bede om 30 links. Sandsynligheden for at du ikke opnår det ønskede resultat er for stort. Hvis du har haft nogle til at kigge på din side, og de anbefaler 30 links, så skal du få dem til at lave dem - de ved jo hvad det er for links du mangler i linkprofilen for at give resultat.

Stor hilsen
/Brian 

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 17:05

Stokkemageren:
Jeg skal cirka bruge 30 links.

Nej du skal bruge meget mere. Linkbuilding er en lang process. Lidt som en hård fødsel. Links daligt og ikke i et overdrevet forbrug. Derudover skal dine links være af en vis kvalitet.

Du kan skrive til mig på admin(snabela)e-sorensen.dk også kan vi få en snak om det. Også finde noget som passer til dit websites behov, og som er effektivt og som giver dig en skub i den rigtige retning.

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra 2450 Fattigness
Tilmeldt 4. May 12
Indlæg ialt: 607
Fra  Offpiste Skrevet kl. 17:08
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Det er helt useriøst at anbefale dig, at du "bare skal have nogle links for at komme på 6.-pladsen". Som mange andre er inde på, halter din onsite SEO - især titles - og det bør du uden tvivl få kigget på først.

Jeg tror som de andre, at du kan få rigtig gode resultater ved at hyre en professionel. I første omgang vil jeg dog råde dig til at købe Thomas Rosenstands glimrende SEO-LEX eller alternativt downloade light-versionen.

Så kan du selv få rettet de værste fejl og få en generel forståelse for SEO. Det vil komme dig til gode fremover, ikke mindst i forbindelse med valg af SEO-leverandør.

Fra Rødovre
Tilmeldt 8. Jun 12
Indlæg ialt: 11
Fra  Stokkemageren Skrevet kl. 20:34

Mange tak for de gode og uddybende svar. Jeg er ved at købe seo-lex. 

Jeg håber der er flere der har gode råd og fif. Jeg lytter helt sikkert!

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)