Hej Jeg synes det er helt utroligt i disse trange tider, at man ikke kan finde en seriøs kaffe/te leverandør. Jeg har forsøgt at finde een, men det er ligesom om gejsten ikke er der for fra leverandørenes side? JEG SØGER: En kaffe/te leverandør der sælger kaffe fra ca. 160 g pakker og op til 500g. Jeg skal bruge 2 forskellige slags kaffe, en til stempel og en til filter og evt. en med hele bønner. - Det skal være muligt at få sin egen label på pakken (det kan jeg selv fremskaffe) Kaffen skal bruges i mine gavekurve, og skal være i min fysiske butik på Silkeborgvej i Åbyhøj. - Jeg bestiller et antal til butikken´, og har brug for at man forholdsvis hurtig kan få et tilbud når der kommer ordre ind til mine gavekurve. TE JEg har brug for en leverandør af te der laver GOD te og også te hvor man kan sætte sin egen label på. Er der evt. en der har mange forskellige slagt interessante tesorter er jeg yderst interesseret. Skriv gerne på info@hngavekurve.dk og kom med gode ideer - er I selv leverandører - kender I en, eller kan I anbefale en, så skriv´endelig. |
Kaffeposten.dk