Søges: Installation af Google Analytics Ehandel på Wordpress
Fra Århus
Tilmeldt 31. May 11
Joakim Kruse
Skrevet
27-06-2012 kl. 09:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Hejsa kære aminoer
I forbindelse med en kunde, som har en Wordpress løsning - søger jeg en hurtig wordpress haj, der kan installere Ehandels sporing fra Analytics.
Hvis det er dig eller en du kender, så smid mig lige en PB med en pris og hvornår du har tid (ASAP).
Jeg ved jo at Amino er fyldt med skarpe hjerner, når det kommer til Wordpress!
Hilsen
Joakim Kruse
Svar
Skriver omkring lån, kviklån og meget mere på www.Prestamo.dk - lån penge til dine drømme.
Fra Århus
Tilmeldt 31. May 11
Joakim Kruse
Skrevet
27-06-2012 kl. 10:08
Svar
Der har ikke været nogen henvendelser, så kom frisk wordpress eksperter :)
Svar
Skriver omkring lån, kviklån og meget mere på www.Prestamo.dk - lån penge til dine drømme.
Fra København
Tilmeldt 15. Feb 11
Hvis det bare er en normal analytics så er det jo let nok. Har ikke arbejdet med ehandel på analytics området.
Jeg kan gøre det gratis og her og nu hvis det er "bare" er en analytics konto som skal forbindes.
Svar
Fra Århus
Tilmeldt 31. May 11
Joakim Kruse
Skrevet
27-06-2012 kl. 10:15
Svar
Hej Lithin
Mange tak, men som du har gættet - drejer det sig om installation af sporings koder til Ehandels "modulet", det er ikke specielt kompliceret, men jeg søger en der har gjort det før :)
Ellers mange tak for tilbuddet - det var pænt af dig.
Hilsen
Joakim
Svar
Fra København
Tilmeldt 15. Feb 11
Det var da så lidt. Det kan nok ikke koste mange basseører da analytics for det meste er ret nemt.
Held og lykke!
Svar
Fra Århus
Tilmeldt 31. May 11
Joakim Kruse
Skrevet
27-06-2012 kl. 10:31
Svar
Ja, det er en forholdsvis simpel operation - jeg er bare ikke tekniker og mine kollegaer er ikke PHP geeks :)
Svar
Fra Århus
Tilmeldt 31. May 11
Joakim Kruse
Skrevet
28-06-2012 kl. 08:47
Svar
Søger stadigvæk... ingen derude?
Svar