Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Prestashop :Tab file cannot be found.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Jun 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 23:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Er ny i faget og er ved at lave en lille butik . Desværre kom detter frem uder min admin sider uder Catalog :Tab file cannot be found. 

HVAD OG ELLER HVOR HAR JEG TRYKKET GALT ????

Håber i kan hjælp :-)

Thomas

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1511
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 20:57

Jeg tror du skal lave en lidt bedre beskrivelse af dit problem, for at få et kvalificeret svar. Hvilket system bruger du, etc?

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Tilmeldt 17. Jun 09
Indlæg ialt: 399
Fra  Butikki Skrevet kl. 05:40

Det lyder som om, du har installeret et modul, der har oprettet et faneblad. Efterfølgende er modulet blevet slettet, men fanebladet eksisterer stadig. Prøv at kigge under Employees > Tabs for at se, hvilke faneblade, der er installeret.

/Kjeld

Tilmeldt 26. Jun 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 09:23

Giver mening og skal prøve om jeg kan ud pensle lidr mere : PrestaShop 1.4.8.2 : Når jeg åbner min admin side og går inden under catalog viser den : Tab file cannot be found. Har set under Employees > Tabs men kan ikke se nogen fejl??? Har nok trykket på er eller anden til/fra eller slettet noget men hvad ??? Tak igen Thomas

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)