Meget simpelt: Amino og Aminoerne har givet mig så meget inspiration, råd, netværk, og viden, at jeg(vi) har haft mulighed for at gå nye veje med vores virksomhed. Så mit medlemskab var egentlig mest en "tak" for at stille alle disse muligheder til rådighed, og en lille økonomisk støtte, så jeg i hvert fald har bidraget lidt til at det kan fortsætte.
Tiden har så vist at uden Amino ville vi sandsynligvis være "døde" i dag, hvilket er sket for rigtigt mange af vores kollegaer i branchen (der ikke har brugt Amino
). Vi fik heldigvis sadlet om tids nok til at vi kan se særdeles lyst på fremtiden, og nu med langt færre konkurrenter. Og det er i meget høj grad Aminos og Aminoernes fortjeneste. Så jeg blev ikke Plus medlem pga. fordele der fulgte med, for der var ikke mange på det tidspunkt, men for det Amino har givet mig.
Med tiden er fordelene, især i form af rabatter, blevet så mange, at det mere end finansierer mit medlemskab. Så nu er det ikke kun som "en god gerning", men er også blevet en god forretning :o)