Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor er du Amino Plusser?

Side 2 ud af 3 (30 indlæg)
Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 00:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Cap'n Halfdan Timm:
Amino video, signaturlinks, Buzz, Freelancer, Bizz, Ekspertblogs samt spændende og for det meste sobre debatter; her er så meget at komme efter, at det er værd at betale en smule for at få den fulde oplevelse.

Tak Halfdan. Det er præcis de samme bevæggrunde jeg har for at købe Amino Plus.

Og så er det faktisk godt for business. :)

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra Århus
Tilmeldt 25. Nov 08
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 00:18
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fordi Martin og folkene bag Amino giver værdi. For mig og for hele iværksættermiljøet. 

Det vil jeg gerne støtte op om med 1000 kr. om året eller hvad det nu koster.

Fra København
Tilmeldt 13. Mar 12
Indlæg ialt: 107
Fra  SuitZoo Skrevet kl. 00:36

Først og fremmest for at støtte op om Amino.

Dernæst er der alle de små ekstra fordele som gør hele oplevelsen meget bedre.

Jeg købte mit medlemskab før man fik Morten Vadskærs: "Konverteringskarma" med i prisen men dét havde helt sikkert været den sidste gulerod, jeg behøvede for at betale :-).

I øvrigt har jeg en fornemmelse af at man bliver taget mere "seriøs" med et plusskilt på profilen. Jeg ved ikke hvorfor, og det lyder måske også lidt dumt :-). 

Til de af Jer der skriver I bruger signaturlinks: Hvorfor er I stoppet med at bruge dem? Jeg har generelt undret mig over hvorfor ingen på Amino har signaturlinks mere.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 00:59
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikkel Hjarnaa:
Til de af Jer der skriver I bruger signaturlinks: Hvorfor er I stoppet med at bruge dem? Jeg har generelt undret mig over hvorfor ingen på Amino har signaturlinks mere.

Som Plus medlem kan du jo vælge ikke at få vist signaturlinks Wink

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra København
Tilmeldt 13. Mar 12
Indlæg ialt: 107
Fra  SuitZoo Skrevet kl. 01:08

Haha! Ja det kan jeg godt se nu. Tak for info :)

Holdkæft en bummer!

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 08:14

Hej Frederik,

Jeg ved godt at Martin Thorborg siger man ikke må føle at man støtter amino ved at købe amino plus med hvad er det for noget vås :D

Jeg gør det på en måde fordi jeg gerne vil bidrage til fællesskabet ud over de svar jeg kan give fra mig. Derudover så synes jeg at alle fordelene i sig selv er det hele værd - især den udvidet signatur er jeg glad for.

Du bør helt sikkert blive plusser! Det er det hele værd - og tro mig.. Hvis du er bare en smule aktiv herinde burde det tjene sig hjem igen i løbet af kort tid :-)

Fra Skanderborg
Tilmeldt 20. Apr 12
Indlæg ialt: 598
Fra  Stokholm Jewelry Skrevet kl. 14:53

Nicolaj Thomasen:
Efterfølgende fandt jeg ud af, at jeg tjente flere penge via mine signaturlinks, end prisen på et års abonnement, hvorfor jeg selvfølgelig forlængede medlemskabet.

Så er det jo en lækker fordel, at blive Amino plusser :-)

Fra Skanderborg
Tilmeldt 20. Apr 12
Fra  Stokholm Jewelry Skrevet kl. 14:54

Nicolai Busekist Ohlsen:
Primært på grund af de ekstra signaturlinks

Signaturlinks'ne er nok også en af de bedste fordele, Amino Tv er også en super dejlig fordel :-) 

Fra Skanderborg
Tilmeldt 20. Apr 12
Fra  Stokholm Jewelry Skrevet kl. 14:55

igang:

Meget simpelt: Amino og Aminoerne har givet mig så meget inspiration, råd, netværk, og viden, at jeg(vi) har haft mulighed for at gå nye veje med vores virksomhed. Så mit medlemskab var egentlig mest en "tak" for at stille alle disse muligheder til rådighed, og en lille økonomisk støtte, så jeg i hvert fald har bidraget lidt til at det kan fortsætte.

Tiden har så vist at uden Amino ville vi sandsynligvis være "døde" i dag, hvilket er sket for rigtigt mange af vores kollegaer i branchen (der ikke har brugt Amino Big Smile ). Vi fik heldigvis sadlet om tids nok til at vi kan se særdeles lyst på fremtiden, og nu med langt færre konkurrenter. Og det er i meget høj grad Aminos og Aminoernes fortjeneste. Så jeg blev ikke Plus medlem pga. fordele der fulgte med, for der var ikke mange på det tidspunkt, men for det Amino har givet mig.

Med tiden er fordelene, især i form af rabatter, blevet så mange, at det mere end finansierer mit medlemskab. Så nu er det ikke kun som "en god gerning", men er også blevet en god forretning :o)

- Super god og uddybende begrundelse du kom med der, mange tak for dit gode input :-)

Fra Skanderborg
Tilmeldt 20. Apr 12
Fra  Stokholm Jewelry Skrevet kl. 14:57

Karsten Sønderup Hansen:
De 99 kr. om måneden er givet godt ud

Synes også at 99 Kr er givet rigtigt godt ud, det er en meget lav til i forhold til hvor meget man får på de 99 Kr om måneden :-)

Side 2 ud af 3 (30 indlæg)