Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mit seneste logo

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Haha, den følelse kender jeg godt ;-)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:52
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Bertil,

jeg synes der er alt for meget gradient/skygger på, så det ikke står så skarpt som det måske burde. Ligesom der er gået for "meget photoshop" i det.

Men ellers kan jeg godt lide grundtanken og er især helt vild med figuren og dens placering.

Fra København
Tilmeldt 2. Oct 11
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 12:58

Hej Bertil!

Fedt logo - Men der er noget der gør, at man lige skal tænke lidt, første gang man ser det, før man afkoder det helt.

Mit forslag er, at lave de to A'er en anelse større, så man ikke er i tvivl om at orderne bliver skildt ad der. - Altså forsøge at gøre det mere læsevenligt.

Håber du kan bruge det :)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:25

Asger Dath:

Hej Bertil!

Fedt logo - Men der er noget der gør, at man lige skal tænke lidt, første gang man ser det, før man afkoder det helt.

Mit forslag er, at lave de to A'er en anelse større, så man ikke er i tvivl om at orderne bliver skildt ad der. - Altså forsøge at gøre det mere læsevenligt.

Tak for det, jeg kan dog godt lide når et logo lige skal ses 2 gange før man kan læse det. Det gør at man arbejder mere med det i hovedet, og når man så ser hvad der står husker man det også. Fordi det lige har været tænkt over den ekstra gang. (Selvfølgelig skal det gøres på en visuel tilfredsstillende måde)

Mvh. Bertil Boisen.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:29

Asger Dath:

Præcis. Jeg ville forsøge med at ændre farverne i teksten, for at skabe kontrast.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:32

Bertil Boisen:
jeg kan dog godt lide når et logo lige skal ses 2 gange før man kan læse det. Det gør at man arbejder mere med det i hovedet, og når man så ser hvad der står husker man det også. Fordi det lige har været tænkt over den ekstra gang.

Jeg tror det er en farlig teori du er ude i der. Hvis der visuelt sker for meget i et logo, har det (i hvertfald på mig) modsatte effekt, nemlig at det mister troværdighed, og så husker jeg det IKKE bedre.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:35

RasJe:
Jeg tror det er en farlig teori du er ude i der. Hvis der visuelt sker for meget i et logo, har det (i hvertfald på mig) modsatte effekt, nemlig at det mister troværdighed, og så husker jeg det IKKE bedre.

Ja ja det skal selvfølgelig gøres ordentligt, uden bare at klaske en masse sammen.

Nu tager jeg bare lige et eksempel: Avicii 's logo er f.eks et af den slags, som jeg mener.

For at der er hold i denne teori, kræver det jo at logoet ser nydeligt og spændene ud, og giver læseren lyst til at finde ud af mere.

Mvh.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:43

Bertil Boisen:

Asger Dath:

Hej Bertil!

Tak for det, jeg kan dog godt lide når et logo lige skal ses 2 gange før man kan læse det. Det gør at man arbejder mere med det i hovedet, og når man så ser hvad der står husker man det også. Fordi det lige har været tænkt over den ekstra gang. (Selvfølgelig skal det gøres på en visuel tilfredsstillende måde)

Mvh. Bertil Boisen.

Du snakker om, at det kan tage noget tid at forstå betydningen/konteksten af et logo. Jeg og Asger taler hvordan man nemmest kan afkode et design visuelt .

Fra København
Tilmeldt 4. Nov 11
Indlæg ialt: 27
Fra  Tandblegning Skrevet kl. 17:03

Det ser godt nok flot ud Bertil! :) Jeg synes virkelig det spiller! Kreativt og lækkert designet!

Træt af gule tænder? Køb din tandblegning hos os og få flotte hvide tænder!

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)