Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger tilbud på fremstilling af hjemmeside vedr. drinks m.m.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Herlev
Tilmeldt 25. Feb 08
Indlæg ialt: 243
Fra  Drøhse Salg Skrevet kl. 21:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har nu droppet at lave mine nye hjemmeside selv, da jeg virkelig stinker til hjemmeside halløj.

Det jeg står og mangler er en hjemme side hvor folk ligger deres drinks opskrifter + druk spil og andre fede ting.

Selve siden skal kunne:

back end system hvor jeg også kan finde ud af hvad der er hvad.

bruger oprettelse. med mindre profil. ( men med mulighed for afkrydsning af drinks og forskellige øl som de har smagt, så man kan se hvor mange forskellige drinks man har prøvet,) man skal også have mulighed for at krydse af når man se drinksne.

brugeren skal også kunne dele ting på facebook twitter osv.

brugeren skal kunne oprette drinks som skal oprettes via fluebens afkrydsning ( dvs gin [v] tonic [v] sprite [v] , så hele kategorien af ting er der men man kryder af hvad der er i drinken, og der ved kommer det som links i selve teksten, når folk trykker vodka kommer der så hele kategorien af vodka frem, beskrivelse, billeder af forskellige vodka , vodkaens historie osv.

brugeren skal også kunne oprette druk spil / informationer omkrig selve druk spillet. + billeder til fælles fotoalbum.

der skal være en opsamlings knap, Tøm dit barskab igen hvor man krydser alt af man har i bar skabet og den fortæller hvad man kan lave af drinks med det man har tilbage :) ( ja det er samme princip som mad opskrift siden har )

Design:

Siden skal bygges simpelt op lidt ala www.retardo.dk bare med de 4 mest sete drinks. og der skal selvfølgelig være plads til reklamer.

menuen skal være i toplinjen. ikke drop down menu.

men når man trykker fx drinks skal den komme ind på siden og siden indeholder så links til de kategorier der nu end måtte være: vodka drinks, gin drinks, eller søg drink. ( der skal også være en jeg prøver lykken knap så folk får en tilfældig drink opskrift. )

Håber en af jer flinke aminoer kan give mig en ca pris og fortælle evt hvilken platform der skal bruges.

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 21:36

Hej Mike

Jeg ved ikke om du har et domænenavn endnu, men ellers har jeg haft cocktails-opskrifter.dk for et godt stykke tid nu. Hvis du ønsker at købe det kan vi finde en god pris sammen. Bare skriv en PB eller til admin(snabela)e-sorensen.dk

vh Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Herlev
Tilmeldt 25. Feb 08
Indlæg ialt: 243
Fra  Drøhse Salg Skrevet kl. 21:44

Hej Emil.

er pt ikke interesseret i domaine navn da jeg har et.

men dit er ret godt :)

så hvis jeg får min side op at kører til en billig penge kontakter jeg dig nok.

mange tak for henvendelsen.

///Mike

Tilmeldt 9. Nov 09
Indlæg ialt: 232
Fra  GET LABELS ApS Skrevet kl. 08:40

Hej Mike,

Når du kommer så vidt, kan du som niche medtage forskellige alkoholfrie drinks med whiskysmag, romsmag, mojitosmag, coco loco smag etc.

Se mere på www.alkoholfrit.dk

MVH Bjarne

MVH Bjarne Høed Jensen - GET LABELS ApS

www.getlabels.dk

Tilmeldt 23. Jul 08
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 12:55

Hej Mike.

Hvis ikke du allerede har fundet en løsning, vil vi meget gerne lave dig et uforpligtende designoplæg + tilbud på denne opgave.

Hvis det har interesse, må du meget gerne sende mig en mail på tina@favola.dk

Mh

Tina Lykke Madsen

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)