Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis seminar: Sådan finder du B-2-B kunder online

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 13:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle

Til dem af jer, som arbejder med B2B salg, har jeg fundet noget som måske kan være interessant:

En online/virtuel konference omkring acquiring and keeping quality B-to-B customers through the web.
Det sker i morgen, onsdag den 13. juni 2007 klokken 10 AM - 6 PM EDT (dansk tid: starter kl. 16.00 og så frem til engang omkring midnat)

Det er gratis at deltage og hvis det viser sig at være kedeligt, ubrugeligt eller på anden vis spild af tid, så er det let at smutte igen (ikke noget med at skulle ud mellem en masse stolerækker og forstyre alle de andre, man lukker bare browseren )

Blandt de firmaer som stiller talere til rådighed for arrangementet er bl.a. Forrester og Google, så lidt potentiale for noget spændende er der da

Mere info og tilmelding her: http://events.unisfair.com/index.jsp?eid=182&seid=10

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 13:30
Er dette noget du tjener penge på, hvis ja - hvor meget? (tænker på eid=182&seid=10).

Har du selv erfaringer med tidligere af disse arrangementer, og hvordan sikrer man sig at det ikke blot er en gang spam/svindel??

// Jesper Skov

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 14:22
Dato: 12-06-2007 13:30:22
Forfatter: Jesper Skov
Er dette noget du tjener penge på, hvis ja - hvor meget? (tænker på eid=182&seid=10).

Har du selv erfaringer med tidligere af disse arrangementer, og hvordan sikrer man sig at det ikke blot er en gang spam/svindel??

Ja jeg får 50 % af de kr. 0,- det koster dig at deltage
... eller nej, jeg tjener intet på det. Jeg abonnerer på en hel del nyhedsbreve omkring salg, markedsføring og kommunikation. Dette tilbud kom gennem MarketingProfs, jeg kan ikke huske hvornår jeg tilmeldte mig det, men tror det var et Thorborg i sin tid anbefalede (eller også anbefalede han et andet, hvor igennem jeg fik dette anbefalet).
Jeg modtager en fem forskellige udenlandske stykker lignende denne, og de er alle tilmeldt en ganske særlig email (noget kryptisk foran @) og jeg har til dato intet spam modtaget.

Jeg kan selvfølgelig ikke garantere at det ikke er svindel, men jeg har en god mavefornemmelse om dem...
Jeg har gennem tiden købt nogle rapporter omkring diverse markedsføringsmetoder/-resultater fra dem og deres kollegaer/konkurrenter og dem har jeg været godt tilfredse med.
Dertil deltager Forrester (research-virksomhed noteret på Nasdaq, meget respektabelt) og Google (dem kender du godt...), og selv om man da sagtens kan sige det uden at det passer, så ser jeg ingen grund til at de skulle gøre det... de risikerer jo blot et sagsanlæg.

Du skal ingen penge have op af lommen, du skal ikke give dem dit credit card no for at tilmelde dig og du kan oprette en hvilken som helst emailadresse og tilmelde dig med...

Jeg har ikke tidligere deltaget i et online web-seminar, men da det er gratis og da man jo bare kan droppe ud når man vil, ser jeg ingen risiko i det og ville bare tippe mine med-aminoer om muligheden.
Selvfølgelig er der da en bagtanke fra deres side af, nok gang viral markedsføring for at lokke folk i butikken (købe rapporter, deltage i kommende online seminarer som koster penge eller andet), men dette er gratis.

mht linket, så tror jeg det er værdierne som kom fra nyhedsmailen, de kører nok lidt statistik over hvilke kanaler folk komme igennem - tænkt

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6571
Fra  TextReactor Skrevet kl. 23:12
Kan man ikke optage sådan noget? vil gerne se det, men har ikke lige tiden til det i morgen

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)