Godaften! Jeg sidder pt og er ved at færdiggøre min blog, som er blevet lavet i Wordpress med en template fra nettet. Det er super spændende, men hold nu op der er meget man lige skal have styr på, når man er helt grøn. Men prøver mig frem og det meste er lykkedes at få igennem, dog har jeg lige et par spørgsmål, som jeg håber I kan hjælpe med at besvare. 1. Hvordan skifter jeg fra engelsk til dansk i Google Analytics? 2. (lidt kringlet forklaring) Jeg har som sagt downloaded en template til min blog, og i denne template er der selve "navigationen" og dernæst en "top menu". Men alle de widgets som jeg smider ind i "top menuen", de ses ikke. Og så vidt jeg kan se på den oprindelige template, ja så skulle der vises en "top menu" ude i højre side af sitet ovenover selve "navigationen". Håber I forstår. Kan lige linke til den template som jeg har brugt - håber det gør det mere forståeligt! http://wpshower.com/demo/?theme=sight 3. Hvordan laver jeg et slideshow ligesom det vises på Sight-templaten - hvilket plug-in kan anbefales? Mvh Tina Holm |
OG er der nogen som kender et godt sted hvor jeg kan se hvordan jeg flytter min blogspotblog over til en wordpress, hvor al data forbliver intakt?