Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Livet er for kort til tomme vægge ! ;-)) Ny online kunst shop.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Chiang Mai Thailand
Tilmeldt 8. Jan 12
Indlæg ialt: 26
Fra  Funk-art Skrevet kl. 18:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen. 

Så der knoklet et halvt år for at stable dette lille projekt på benene. Rejst Thailand og Vietnam tyndt. Og ja nu køre det !! 

Kom enlig med Ris og Ros til den nye webshop.

www.funk-art.dk

Eller følg os på Facebook under; Funk-Art

På forhånd tak.

De bedste hilsner,

Michael 

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 20:22
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 09:17

jeg ville titlen give alle billeder malerier , billeder så de findes i google med de ord i google billedet søgning det er god reklame for dig husk folk må stadigvæk ikke kopiere , men oveni ville jeg klart lave et lille kopiret logo i alle billeder ekstra reklame til dig 

de folk der kan købe dem på siden skal da have mindste mulighed overhovedet at bruge billeder uden at betale , der findes også et program når man klikker på billeder kan man ikke kopirer men man skal i der skal man i gang med et større arbejde for at sjæle fra dig af så foren dig med webmaster der lige får orden i det og det hele kan automatiseres med i nogle cms systemer bare med et klik jeg kender dog ikke dit cms system

cvr nummer få det i fodnoten på siden og på kontakt siden,  dette giver mig en stor tryghed i at handle det sted , ja vis ikke haves en god ide overveje dette cvr nummer .

cms system overveje et nyt da alle url ikke er søgemaskine venlige http://www.funk-art.dk/cms.php?id_cms=1 det er lidt bedre det ser sådan her ud www.funk-art.dk/unik-kunst

titlen den udnyttes meget langt fra hele titlen til google og den er meget ens på siden alle sider er 2 samme ord og du har kun et andet ord i de fleste titler lav dem lidt mere forskellige det er en fordele det siger mere om siden vis den er længere og mere sigende om siden for husk en titlen kan være op til 70 tegn der vises på google.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Chiang Mai Thailand
Tilmeldt 8. Jan 12
Fra  Funk-art Skrevet kl. 12:19

Mange tak for behjælpeligheden er NY, og vidste ikke lige hvor den skulle smides hen..

Vh

Fra Chiang Mai Thailand
Tilmeldt 8. Jan 12
Fra  Funk-art Skrevet kl. 12:24

Hej Mikael,

Mange tak for din fine tilbagemelding, bestemt noget jeg vil begynde at udbedre her en af dagene.

Jeg er pt nu i Danmark hvor der er en del ting at se til, men til juli når jeg er kommet tilbage til Thailand, vil Den helt store rundtur at webshoppen begynde.

Her tænker jeg på SEO optimering af teksterne og hvad der nu kunne være kodet forkert.

Webshoppen er bygget op på Prestashop, har du nogle feedback til dette system? 

De bedste hilsner,

Fra Herlev
Tilmeldt 3. Dec 07
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 12:48

Jeg vil ikke svarer på shop, seo eller andet... 

... Men for satan der er nogen fede billeder.

Nu har jeg desværre ikke budgetteret med 5k for et billede lige nu, men det er her noget af det mest coole jeg har set meget længe

http://www.funk-art.dk/product.php?id_product=105

Rydahl

Fra Chiang Mai Thailand
Tilmeldt 8. Jan 12
Fra  Funk-art Skrevet kl. 13:02

Hej Rydahl,

Mange tak for feedback, her i opstartfasen er man selvfølgelig altid bange for om folk kan lide ens "Produkt" Og ja især når man er inde for denne branche.

Ideen bag galleriet var selvfølgelig også at det skulle være anderledes kunst, og ikke bare det normale "kedelige" der hænger på folk vægge nu. Og så skulle prisen selvfølgelig også være til at betale sig fra.

Du meget velkommen til at følge os på Facebook. Se mere her

Fra Herlev
Tilmeldt 3. Dec 07
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 13:38

Michael Burcharth:
Og så skulle prisen selvfølgelig også være til at betale sig fra.

Jeg synes faktisk det er en helt fair pris... Og som sagt jeg havde købt det hvis jeg stod og skulle købe et billede og budgettet var 5ooo :)

Så jeg holder helt sikkert øje med din side, og er det der efter sommeren, så nupper jeg det :)

Go vind !

Rydahl

Fra Chiang Mai Thailand
Tilmeldt 8. Jan 12
Fra  Funk-art Skrevet kl. 13:43

Funk-Art er der bestemt efter sommeren.

Er pt begyndt at gøre en designplan klar til de nye malerier. Så kan være der er kommet nogle flere hjem til den tid.

Og igen mange tak for din interesse.

Vh,

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Dec 09
Indlæg ialt: 655
Fra  Dropshipbase.dk Skrevet kl. 18:16

Det er en rigtig god måde malerierne præsenteres på. Jeg tænker på den "Apple" rullebar nederest og så at malerierne kan ses på en væg...godt tænkt og noget der helt sikkert gør det nemmere hvis der stod maleri på indkøbslisten :-)

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)