jeg ville titlen give alle billeder malerier , billeder så de findes i google med de ord i google billedet søgning det er god reklame for dig husk folk må stadigvæk ikke kopiere , men oveni ville jeg klart lave et lille kopiret logo i alle billeder ekstra reklame til dig
de folk der kan købe dem på siden skal da have mindste mulighed overhovedet at bruge billeder uden at betale , der findes også et program når man klikker på billeder kan man ikke kopirer men man skal i der skal man i gang med et større arbejde for at sjæle fra dig af så foren dig med webmaster der lige får orden i det og det hele kan automatiseres med i nogle cms systemer bare med et klik jeg kender dog ikke dit cms system
cvr nummer få det i fodnoten på siden og på kontakt siden, dette giver mig en stor tryghed i at handle det sted , ja vis ikke haves en god ide overveje dette cvr nummer .
cms system overveje et nyt da alle url ikke er søgemaskine venlige http://www.funk-art.dk/cms.php?id_cms=1 det er lidt bedre det ser sådan her ud www.funk-art.dk/unik-kunst
titlen den udnyttes meget langt fra hele titlen til google og den er meget ens på siden alle sider er 2 samme ord og du har kun et andet ord i de fleste titler lav dem lidt mere forskellige det er en fordele det siger mere om siden vis den er længere og mere sigende om siden for husk en titlen kan være op til 70 tegn der vises på google.